Topper van 2016

Elke keer als ik dit model zie… Mijn Breitling wordt er zenuwachtig van in de kist :joy:

Zonder meer mooi ding.

Snap ik! Hij zou doodsbang moeten zijn :wink:
Ik mis mijn breitling (seawolf) nog vaak genoeg, maar de afwerking van deze is wel weer een stapje hoger (mag ook wel, gezien de listprice) Bij de meeste horloges stel ik me om de zoveel tijd nog weleens de vraag of hij het bedrag wel waard is. Bij deze heb ik daar geen last van. Als hij net een tikje minder sportief zou zijn, zou ik nooit meer om hebben gekeken. Sterker nog, ik denk dat als de rode accenten er niet op zouden zitten, ik al klaar zou zijn.

Hashtag firstworldproblems

Nou… ik zei zenuwachtig, maar niet voldoende! Ik prefereer atm nog dr Breitling. Ik doel dan op de Superocean 2.

Blijft smaak natuurlijk! Scheelt dat de PO 8500 nog een stukje duurder is. Dat houdt mij gelukkig voldoende tegen :smiley:

3 likes

Absoluut.
Als je regelmatig hardop of (bij voorkeur) in je hoofd “BAM” roept, als je er naar kijkt. Over smaak durf ik wel te twisten, maar dat gevoel bij een horloge heb je of heb je niet.

Nog een teken was toen mijn angry bird op zo’n verbaasde toon zei: “Zit je nou serieus naar je horloge te staren?!”. Ja schat, en ik hoef haar niet eens op te winden. Gaat automatisch.

5 likes

Nee, ik heb geen rancune, de koek was gewoon op.
Dat geldt voor beide partijen, we hebben het geaccepteerd
en kunnen terug kijken naar een mooie tijd.
Gelukkig waren er ( nog ) geen kinderen in het spel :wink:

Grt.

2 likes

Zie daar!

1 like

Voor mij deze 2

Deze wordt het meest gedragen ben nog wel op zoek naar een mooie band de originele is comfortabel maar wel lang.
En dan deze topper

2 likes

Staat toch veel beter? :thumbsup:

1 like

Die Hamilton diver ken ik niet, wat is het type?
Lijkt me een leuke klok alhoewel die datum…
misschien is daar een zwarte schijf te modden.
Alvast dank.

Grt.