Topper van 2016

Mooi, wat je dit jaar hebt hoop ik in een post te kunnen plaatsen: ‘wat zijn je mooiste aankopen van de laatste 30j’ :joy:

2 likes

De Reverie heeft mij wel verrast

5 likes

mijn topklok van 2016

51 likes

Ik liep wat achter omdat het virus jaren sluimerde. Na een bezoekje van een mede HF-lid nam het de controle… inmiddels ben ik weer iets bij zinnen en kan ik uitkijken een wat rustiger 2017.

2 likes

Ik ben gek op eenvoudige vragen. :sweat_smile:

Muv een kort uitstapje begin van het jaar met de TWCO Air Controller slechts 1 andere aanschaf in 2016…mijn huidige topper…

12 likes

Ongetwijfeld

13 likes

Zonder twijfel. Altijd weer een feestje om naar te kijken.

6 likes

Dat is makkelijk, want ik heb er tot nu toe dit jaar maar één gekocht (zover ik me kan herinneren) op een rus na dan, die net in Oekraine op de bus zou zijn gegaan.
Lekker quartz, altijd de juiste tijd en makkelijk afleesbaar, de lugloze Mondaine:

6 likes

Heel afgezaagd, maar na een oris 65, tag heuer calibre 6, 2 x squale en PO is het een speedy die een vaste plek heeft verworven.

22 likes

Ik kan niet kiezen, dus dan maar de laatste NA

28 likes

Heb hem even vergroot en bekeken,… mooi!

1 like

Help, kan niet kiezen.
Daarom kan ik ook niet kiezen welke weg moet(en) om mijn verzameling uit te dunnen. Ik vind ze allemaal even leuk. En ja, veel fun.

1 like

Zeer zeer indrukwekkend !
Hoe ben je uitgekomen bij CvdKlaauw dan?
Is geen klok die je in een opwelling aankoopt.
Stel me voor dat je deze, àls je hem draagt, heel bewust pakt en omdoet.

Er hoeft niets weg😄
Gaat om de fun die je ervan hebt.
Of de klok waar je met verbazing van vaststelt dat je die al weer 8 dagen om de pols hebt

Ik was onduidelijk, oorspronkelijke post ge-edit.

Zonder twijfel mijn Speedy uit mijn geboortejaar.

Met dank aan @tompj voor het mede mogelijk maken.

17 likes

Na jaren weer eens een horloge gekocht en daar lang naar uitgekeken. Ben er nog steeds zeer blij mee.

Groeten
Rutger

18 likes

Mijn eerste vintage met dank aan @DEV06

7 likes

Goeie keus :smile::+1:

1 like

Dit is toch een tie tussen

de Khaki Field

en de Shogun

Groeten,
Thomas