Mooi, wat je dit jaar hebt hoop ik in een post te kunnen plaatsen: ‘wat zijn je mooiste aankopen van de laatste 30j’
Ik liep wat achter omdat het virus jaren sluimerde. Na een bezoekje van een mede HF-lid nam het de controle… inmiddels ben ik weer iets bij zinnen en kan ik uitkijken een wat rustiger 2017.
Ik ben gek op eenvoudige vragen.
Muv een kort uitstapje begin van het jaar met de TWCO Air Controller slechts 1 andere aanschaf in 2016…mijn huidige topper…
Dat is makkelijk, want ik heb er tot nu toe dit jaar maar één gekocht (zover ik me kan herinneren) op een rus na dan, die net in Oekraine op de bus zou zijn gegaan.
Lekker quartz, altijd de juiste tijd en makkelijk afleesbaar, de lugloze Mondaine:
Heel afgezaagd, maar na een oris 65, tag heuer calibre 6, 2 x squale en PO is het een speedy die een vaste plek heeft verworven.
Heb hem even vergroot en bekeken,… mooi!
Help, kan niet kiezen.
Daarom kan ik ook niet kiezen welke weg moet(en) om mijn verzameling uit te dunnen. Ik vind ze allemaal even leuk. En ja, veel fun.
Zeer zeer indrukwekkend !
Hoe ben je uitgekomen bij CvdKlaauw dan?
Is geen klok die je in een opwelling aankoopt.
Stel me voor dat je deze, àls je hem draagt, heel bewust pakt en omdoet.
Er hoeft niets weg😄
Gaat om de fun die je ervan hebt.
Of de klok waar je met verbazing van vaststelt dat je die al weer 8 dagen om de pols hebt
Ik was onduidelijk, oorspronkelijke post ge-edit.
Na jaren weer eens een horloge gekocht en daar lang naar uitgekeken. Ben er nog steeds zeer blij mee.
Groeten
Rutger
Goeie keus
Dit is toch een tie tussen
de Khaki Field
en de Shogun
Groeten,
Thomas