Topper van 2016

Door te kiezen doe je de andere horloges te kort. Maar goed. De grootste adrenaline rush kreeg ik direkt na aankoop van deze…

Meeste draagplezier is toch deze dan. De Tudor is universeler. Kan zowel zakelijk als sportief gedragen worden.

Opklikken voor scherper.

16 likes

De Seiko blijft mijn favoriet. Past overal bij. :heart_eyes:

Gr.Wander

14 likes

:blush:

10 likes

Ik dacht dat ik met de Aqua Terra klaar was, een gegarandeerde topper voor een topic als deze.

Helaas bleek ik er geen klik mee te hebben. Uiteindelijk gedurft de stap te maken om alles te verkopen en een topper te kopen die hier, voor mij, zonder enige twijfel thuishoort (HFLE komt nog wel, maar ach)…

20 likes

Deze Zentra, beurtje gehad en opgefrist.

8 likes

Deze tudor kende ik nog niet.
Niet mijn merk , maar toch, dit is een fraaie!!!
Chapeau.

1 like

29 likes

Mijn Nomos nog steeds erg graag om de pols… Het kost moeite hem af en toe te wisselen.

25 likes

ik ben al vanaf ca 2000 fan van CvdK. Voor mij is het een combinatie van onder andere mooi, uniek, bijzondere complicaties en zeldzaam (door de kleine aantallen).
Een jaar of 10 geleden was het nog te duur voor mij. Maar ineens dit jaar begon ik er weer naar te kijken en heb ik toegeslagen. Ik draag hem af en toe. Ik vind het wel cool dat bijna niemand door heeft wat voor horloge het eigenlijk is.

7 likes

16 likes

Stoer verhaal! I like it a lot. :+1:

Sorry kan echt niet kiezen dus dan maar beiden: totaal verschillend maar met een vergelijkbaar stukje historie…:wink:

10 likes

Mooi mooi mooi. Dat is er een die bij mij voor 2017 op het lijstje staat.

Ik denk de laatste aanwinst:

9 likes

Drie jaar over gedaan om deze grail te bereiken.

Maar van de andere 2016 toppers eigenlijk net zoveel plezier…

15 likes

Zonder twijfel mijn Grail in het voorjaar nog steeds erg blij mee

10 likes

Ik stel de vraag toch maar. Wat word bedoelt met “grail”

“De heilige graal”?

1 like

Eens!

Yup… en die verandert steeds in de horlogeverzamelarij…

Ik kan niet echt kiezen. Dan maar mijn laatste aanwinst.

20 likes