Het merk v/d shark geen idee. Het inkorten was knap lastig. Schakels voorzichtig wegknippen en niet verknippen !!
PPfff… Lekker zeg
Welk model betreft deze?
Zoveel horloges bijgekomen t afgelopen jaar. Maar die mij t meest verrast heeft Is de Turtle. Ik heb nooit goed de klik met de skx007 gehad. Ik vreesde hetzelfde te zullen hebben met de Turtle.
Toch maar de gok gewaagd en blij dat ik dat gedaan Had!
De skx007 had ik ook al geüpdate met Saffier, handopwinderbaar en hackable uurwerk, opgelegde indexen, etc. Maar op de 1 of andere manier kan ik dergelijke updates meer op de Turtle waarderen.
Voor mij echt n topper van 2016.

Volgens mij zwerft er nog eentje op t forum rond
Fantastisch!
Is jouw vrouw nog vrijgezel?
Huh…
Dit jaar de 216570 verkocht en de Sinn 140St aangeschaft (om in 2017 plaats te maken voor de U1). Onderstaande Omega Seamaster Aqua Terra Chronograaf heeft mij het meeste plezier bezorgd. Naast het feit dat het een tijdloze en prachtige klok is, zijn de afmetingen precies goed voor mijn pols van 19cm. Mooiste eraan vind ik dat het een zeer veelzijdige bandenswapper blijkt. Mooie bandjes uitzoeken en met het nieuwe gereedschapssetje wisselen geeft mij enorm veel plezier. Lekker “trutten”’. Er komt nog een blauwe suède band (kijk er erg naar uit @Ko-Banden), er is een bespoke jeans band onderweg en ook nog een iets feller blauwe alligator voor aan de vouwsluiting. Voornemen: we gaan gewoon gezellig door in 2017…
Hieronder een paar plaatjes:

Prachtklok!
De zwarte canvas band van de normale DSOTM staat hier heel goed op vind ik… als je uitgekeken bent op de uitgesproken leerkleur… vond het zelf fijn om te kunnen wisselen
Zonder twijfel dit horloge. Sinds ik hem heb overgenomen is mijn drang naar een nieuw horloge volledig verdwenen.
[URL=http://s774.photobucket.com/user/nightflyer73/media/Watches/DCF6A79B-9F7E-4B10-87E7-867629BCA334.jpg.html][/URL]
Herken ik ! Heb ik met mijn Bulova.
Dacht toen ook dat ik kon stoppen met HF.
Dat lukte dan weer net niet
Hier een soort gelijk verhaal. Naar de Rikketik in oktober gegaan. Had maar weinig cash bij me en was niet van plan iets anders te kopen dan een paar bandjes. Mijn intresse lag toen al bij de vintage Seiko’s maar zag eingelijk heel weinig leuks tot ik al later op de dag bij een kraampje tussen alle Zeniths en Omega’s twee Seiko chrono’s lag liggen. Vond ze op foto’s op internet nooit zo mooi, maar zo in het echt hadden ze wel wat. De verkoper naar de prijs gevraagd maar die was nog wel vrij hoog Net als jij op internet gaan lezen etc en uit eindelijk nog een keer langs gegaan en gevraagd of er wat ruimte in de prijs zat dat was er wel maar ik had gewoon niet genoeg cash op zak. Het meisje bij het restaurant lief aangekeken of ik wat cash mocht pinnen, dat mocht wel maar 50 euro, had dus nog steeds niet genoeg. Een laatste keer terug gegaan en alles uit mn zakken gehaald, dit is alles wat ik heb en ik mocht ze hebben van de verkoper
Het waren er dus twee waar van de ene niet liep. Die verkocht en van dat geld de restauratie van de ander gekostigd. Ben echt gevallen voor deze klok en zonder enige twijfel de topper
De Omega! Fantastisch ding.
Goed verhaal en top dat je horloge dus een echte eigen geschiedenis hebben. Hele koele Seiko
Deze 857 UTC. Echt eentje waar ik al een tijd naar aan het kijken was en irl ook een dikke klik mee heb! Mede dankzij een aantal forumleden kunnen bemachtigen waarvoor dank @Tempus_Fugit @SuperC @jo_ !
En een bijzondere vermelding voor deze Ball. Het was mijn eerste kennismaking met het merk en ik werd aangenaam verrast. Toch iets te bling voor mij door de PCL maar geweldige prijs kwaliteit.
gr, HJR
Prachtige horloges zeg! Hoe ziet de lume eruit op de Sinn? En de tritium op de Ball?