Tornek Rayville MKII-editie

Ik heb het al eens eerder op dit forum verteld: Bill Yao heeft een hommage van de Tornek Rayville op stapel staan. Gisteren kreeg ik mailtje van hem met de vraag/mededeling of ik belangstelling voor een exemplaar van het horloge. Eentje uit de serie van 10 voor geinteresserde vaste klanten…
Je begrijpt dat ik per kerende mail gereageerd heb. Zo’n mailtje schrijven op het toetsenbord van een iPhone valt niet mee, zo op vakantie zonder laptop.

Menno

Hoe ziet ie eruit? Prettige vakantie overigens, waar ben je?

Tja, wel een foto, maar alleen op een klantendeel van Yao’s website. Ik weet niet precies hoe ik dat moet knippen en plakken met een iPhone.

Ik zit in Zoutelande, west van Vlissingen. Al twee dagen naar het strAnd geweest;
nu stormt het… Gaaf

Menno

Vakantie zonder laptop???

Thanks!

Daar zou ik mijn Precista PRS-50-B wel voor willen inruilen…

Die is gaaf zeg! Mooi horloge en met zo’n editie…

Verdikkie, wat een mooie klok! (tu)

Zoals het er nu uitziet, maakt Yao ieder jaar een kleine serie van 10 TR horloges. Hieronder de specificaties (overgenomen van de MKII website):

• Acrylic insert with SuperLumiNova BG W9 luminous material
  • Dial and hands with SuperLumiNova BG W9 luminous material
  • Water resistance: 300 meters (1,000 feet), individually tested and verified.
  • Assembled and tested in the U.S.A.
  • Scratch resistant sapphire crystal with anti-glare coating on the interior surface.
  • ETA 2824-2, Elabore grade fully decorated Rhodium plated movement with Incabloc shock protection and Mk II signed rotor.
  • Double-gasket screw down crown with screw in case tube

Menno

Hoe duur is deze klok eigenlijk ?

ongeveer 575 euro

thieuster Schreef:

ongeveer 575 euro

Nette prijs!