nieuwsgierig als ik ben even snuffelen en info op Breitlingsource zou deze jongen aan een kompleet nieuwe module etc toezijn,incl service
En via de AD of Breitlingservice al gauw rond de € 500 á € 600 komen.
Tot hoe ver zou je bieden op dit horloge, of beter nog helemaal niet.?
200 kast, 250 kast en band. je moet immers de moeite nemen om hem te laten maken, en reken bij die 600 nog maar wat op,…breitling weet nog leuke dingen om hem extra op te knappen.
Tja, een Breitling repareren/reviseren voor € 600 of meer zou ik in dit geval niet doen, of het moet een heel uniek exemplaar zijn.
Voor € 800 á € 900 zag ik al een werkend exemplaar kompleet met box en papieren op chrono24, en daar zat ook nog een titanium band op.
Maar ja, als je hem voor €200 zou kunnen scoren b.v en je hebt of weet goedkoop reserve onderdelen , en je bent handig?
Maar sparen voor een goede incl pap/box dan maar.
Zou een AD ook bereidt zijn om hem "alleen"te repareren, dus het display only
of heb je weinig keus ,dwz hem naar Breitling te laten sturen voor een 'full’service?
Ja dat begrijp ik wel,ik bedoel alleen dat het hier om een reparatie zou gaan,of gaat een reparatie standaart gepaart met een Full service?
Is het nodig om het hele uurwerk te vervangen als alleen het display stuk zou zijn.?
Vandaar mijn vraag,heb je als klant geen andere keus dan het geheel te vervangen of alleen datgene wat stuk is?
Weet dat de service wat horloges betreft op een hoog niveau liggen, maar heeft de klant dan geen zeggenschap meer, zoals ergens op dit forum ter sprake kwam dat b.v Rolex onderdelen vervangt zonder dat de klant hier om vraagt?
Het zijn niet alleen de rijken die een Breitling of Rolex(kunnen) kopen .
Als mijn auto een grote beurt krijgt hoeven ze ook niet de motor te reviseren:D
Ik had begrepen uit je eerste posting dat een nieuwe module incl. servicebeurt 500/600 euro kost.
Tel daar de aanschafkosten bij op, zo`n 250 ben je toch voor 850 klaar.
Klopt, althans dat was een van de reacties op het forum van Breitlingsource,daar bedoelde hij mee dat bij Breitling direct de hele module vervangen wordt gepaart met een servicebeurt,terwijl misschien,ik zeg misschien want wij als klant zijn daar niet bij,alleen het display stuk is.
Stel dat het display €100 kost en je skipt de service,laat een nieuwe batterij plaatsen ben je voor minder dan de helft klaar toch?
Of zie ik dit verkeerd?
Eventueel wil ik de mijne wegdoen, want ik ben aan het sparen voor een Blackbird. Deze werkt 100% correct. Indien interesse, geef maar een gil
Ben wel van Belgenland; dus verzekerd verzenden, of nog liever zelf ff komen halen.
Deze heeft box én papierwerk. ( wat mede de prijs bepaalde en nu nog steeds bepaald )
Bedankt voor de tip ,
hou dit wel even in gedachten, maar op korte termijn zal het niet zijn.
Defecte Aerospace kom je niet zo gauw tegen en zou het dan bewaren voor later.
En je weet, later kan over een jaar zijn maar ook over een paar weken:D
dan nog 600 euri voor de Breitling-service + 50 euro voor een fatsoenlijk lederen bandje, en dan spreken we nog niet eens van een titanium band…
En dat alles nog steeds zonder papieren…
Klopt, tot 2 uur voor het einde stond het hoogste bod € 106 dat was nog een gokje waard dacht ik.
Band had ik zelf nog wel, een rubberen Breitlingband blauw die bij m’n Superocean hoort.
Vind het laatste bod niet reel, hoop dat de koper weet wat hij doet.