Totale gekte: de 'gewezen collectie'

Ik ken een goede letselschade advocaat :moneybag::grin:

4 likes

Goeie smaak heb je wel. :+1: prachtige exemplaren.

1 like

Phoah, wat een behoorlijk aantal schitterende horloges zeg. Maar zoals je aangeeft; als ze je niets doen, heb er niets aan ze in de kist te laten zitten.

Maar die JLC met pointer date / dag / jaar complicatie :drooling_face: die is van de master serie toch? En de ZEP… Beide heel heel mooi :ok_hand:

2 likes

@daffie en @Number4 in koor: hold my beer :joy:

9 likes

Als Luuk hier moet posten is hij 2 uur foto’s aan het uploaden :sweat_smile::+1:

9 likes

Slechts 1 keer een horloge doorverkocht.
De aankoop was ook niet het model welke gewenst was,
deze bleek defect en is meermalen “gerepareerd” zonder resultaat.
Toen maar on-the-spot een ander model uit de winkel geplukt waar ik nooit een klik mee heb gehad.

Verder ben ik blij met alle aankopen en staat er niets op de nominatie om de deur uit te gaan :slight_smile:

2 likes

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

The Wall Of Shame

Maar:

afbeelding

Ondertussen wat meer nadenken en wat meer “hold”

25 likes

Heren, ik ben inderdaad gestopt met foto’s maken van de collectie, die veranderd sneller dan……:sweat_smile::nerd_face:

5 likes

Er over praten en voor uitkomen is al n eerste stap :+1:t4:

1 like

Eeuwig zonde, die Skydwellers en de Rootbeer :joy:

3 likes

Wrijf het maar in :rofl::roll_eyes:

2 likes

Daar zie ik toch wel een aantal toppers tussen staan zeg, jeetje.

1 like

Heb je nou een Yachtmaster? Ik dacht dat je een…oh well laat maar :rofl:

2 likes

:confounded::confounded::confounded::confounded::cold_sweat::cold_sweat:

Hoe bevalt de keramische sub?

1 like

Die staat binnenkort in deze collage :joy:

3 likes

Zo dan! Dat is met recht een hele collectie te noemen. Ik zie ook bijna met pijn in m’n hart mijn halve wishlist voorbij komen hier hahaha. Maargoed weet ook dat je momenteel ook genoeg leuks hebt. Wel flink wat handel geweest zo te zien!

Puur uit interesse, verhandeld je de meeste dan gewoon via dit forum, of chrono 24? Via via? Of echt een mix van alles wat ik net noemde.

Lijkt me met allemaal losse (lees: onbekende) partijen nog een heel gedoe om zo veel te switchen haha.

Leuk idee wel dit topic :wink:

1 like

Er zitten prachtige stukken tussen :ok_hand: je zal ondertussen ook wel goed weten wat je ligt en wat niet, denk ik dan. Bij mij helpt het kopen en verkopen alleszins wel om mijn smaak goed te leren kennen.

Ik heb zelf eens ongeveer alles verzameld. Net wat op een ander niveau, maar het loopt ook op :sweat_smile:

Voor alle duidelijkheid: de dubbele heb ik effectief dubbel gehad… :man_facepalming:

22 likes

Zo naar dit onderwerp, heb het geluk dat ik op deze telefoon alleen het archief van afgelopen 14 maanden direct beschikbaar heb…Als ik langer terug kijk zijn er modellen die ik 4x gehad heb over een periode van ongeveer 25 jaar en best veel horloges waar ik meerdere varianten van gehad heb. In staal en in titanium, witte wijzerplaat / zwarte wijzerplaat etc. Hoe dan ook dit is er vorig jaar uitgegaan…verschuiving naar manufactuur uurwerken gemaakt en wat van die impulsaankopen weer door naar een volgende liefhebber :slight_smile:

Heb me nooit een flipperaar gevoeld maar ik zie dat dit onterecht is…

9 likes

Inderdaad een mix, plus daarbij ook een bevriende juwelier die sporadisch iets op commissie verkoopt.

:rofl:

1 like