Toch niet dat hele gave ‘Tijgertje’, hè?
De Tiger Eye?
Het lijkt of ik bij de zorgelijke patiënten hoor. Net even gecheckt, 83 stuks hebben het nest verlaten sinds 2015. Zijn zeker foto’s van maar dat vergt iets te veel tijd om een mooie collage van te maken.
Yes.
Ohhh als ik dat zo allemaal langs zie komen dan hebben enkele leden wellicht hulp nodig
Wie hulp wil bij het afkicken mag zijn collectie bij mij stallen. Hoef ik verder niets voor terug, dat doe ik gewoon voor jullie
Top!
Als je dan de foto’s terugkijkt kan je soms wel de haren uit je hoofd trekken (mits aanwezig). komt ‘ie dan;
Edit: sommigen lijken dubbel maar die heb ik ook meerdere keren gehad
Zo bouw je op richting wat hoger segment (Speedmaster, Navitimer). Laatste verkoop is alweer een jaar geleden. Voorlopig gaat er niks meer weg.
Heb net nog even teruggekeken maar omdat ik de meeste horloges zelf ook 2e hands gekocht heb heeft het me weinig gekost en heb ik van veel verschillende horloges mogen genieten afgelopen jaar en wat overblijft wordt steeds leuker (of gaat weer weg).
Heb wel geleerd dat een service zich nooit terugverdient tenzij het horloge niet meer loopt of je het echt langer zelf wil dragen.
Maar in tweede instantie doet het overzicht van mezelf dus toch iets minder pijn…ben eigenlijk wel tevreden met de gemaakte keuzes!
Ik wilde zeggen, zonde van die Omega… Maar euh, dat zijn zomaar bijna 10 hele gave Omega’s
Precies tien zelfs. Ik heb de dubbelingen er maar uit gelaten, want ik heb een stuk of vier c-cases gehad en drie of vier pie pans. Ik moest eens wat meer rust vinden in deze hobby.
Ik zou het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om een Reverso weg te doen.
moet je natuurlijk wel eerst een Reverso hebben
Toch maar eens een poging gewaagd op deze grijze, winderige dag. Er missen volgens mij minstens 5 stuks. De dubbele zijn geen vergissing.
Holy…
Hoppa!
Je kunt je naam beter veranderen in WatchRunner
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weet wat wel is gebleven…