Tour de France = show Pontiac Maillot in alle kleuren

Beste leden,

Onder stoelen of banken steek ik het niet… ik ben gek van het merk Pontiac. Nu de Tour de France weer al een tijdje bezig is, komt toch de geweldige reclame van de renner Wim van Est weer boven. Hij kukelde een eind naar beneden en zei: “Mijn hart stond stil, maar mijn Pontiac bleef lopen”. Marketing avant la lettre…

Laat me die mooie Pontiac truien maar zien: Maillot Jaune, Arc en Ciel en de zeldzamere Maillot Verte…
Serge
@Yves1956 @Maurits @lassale

3 likes

We keep in touch Serge, als ik iets vind kom ik langs, veel succes met je aankopen.

3 likes

70 meter viel ik diep, mijn hart stond stil maar mijn Pontiac liep

2 likes

Heb ze nog nooit gezien. Zou iemand ze kunnen delen?

1 like

trui=maillot
zoals in Maillot Jaune, Maillot Arc-en-Ciel, Maillot Vert, Maillot Rose, Maillot Blanc.
En ik heb er vast nog wel een vergeten.

Maillot Jaune:

8 likes

Maillot Vert Dialite - reeksnummer 1282 - uurwerk AS 1187 - kast Louis Lang LL - ca. 1950-51 ?

Dialite Maillot Blanc - reeksnummer 132 - uurwerk ETA 1260 - kast Louis Lang LL - ca. 1955 ?

Maillot Jaune, van links naar rechts:

Memomatic Maillot Jaune - reeksnummer 25173 - ETA 2783 - kast Ervin Piquerez EPSA - jaren ‘60
Nageur Maillot Jaune - reeksnummer 1254 - ETA 1080 - kastmaker onbekend PF ? - ca. 1955
Memomatic Maillot Jaune Super - reeksnummer 25033 - ETA 2472 - kast EPSA - jaren ‘60

Support Choc *** Maillot Arc-en-Ciel - reeksnummer 30042 - Landeron 149 - kast ? - ca. 1955

Nageur *** Maillot Arc-en-Ciel - reeksnummer 30032 - Landeron 148 - kast ? - ca. 1950 (horlogebandje in alector’s pootleer, vogel van de kippenfamilie levend in Latijns-Amerika, 90 cm hoog)

12 likes