Tourbillion? in ieder geval gruwelijk lelijk

hoe is dat mogelijk voor dat geld?
niet

nee

Denk dat je niets krijgt of hooguit een quartz van 1 euro, met cnc uitgekotste plastic kast.

1 like

Tour bouillon

3 likes

:joy: (niet mijn foto)

Even zoeken op ‘Car Watch’ en dan kom je hem vanzelf wel ergens tegen. Ik zou hem persoonlijk overslaan

4 likes

Ah jij hebt hem al binnen! Gefeliciteerd.

1 like

Ik kijk al uit naar de NA topics binnen 10 dagen en de verkoop topics in de blauwe hoek binnen 11 dagen.

Klopt
1db80fbe44a6fadcd332c74f27fca5c5

7 likes

Super Luxury

Zekers. 18 karaats plastic… :laughing:

2 likes

Haha wat een ding joh! Ziet er uit als iets uit een happy meal. :rofl:

1 like

Al kreeg ik 38 dollars, dan droeg ik hem nog niet. Dan moet er echt heel wat geld bij.

En dan alleen nog in het donker. Als niemand kijkt.

1 like

Omdat ik het niet laten kon en 30 euro kon missen heb ik er 1 besteld. Zal vrijdag een foto posten van hetgeen dat ik opgestuurd heb gekregen. Was al bij verrast dat ik daadwerkelijk een horloge thuis kreeg.

7 likes

5 likes

Het lijkt een trend. Kwam deze al een aantal keer tegen op youtube via o.a. Kevin O’Leary en Producer Michael. Het monster is rond de 5k.

Whahaha. Hoezo oplichting!? Wat een prachtig horloge… :sob:

Lijkt mij ook een scam. Ze hebben de foto’s van Jacob & Co / Bugatti bewerkt en hun logo’s weggehaald.

1 like

Hahaha wat een gedrocht :rofl:

Ik denk dat jouw voorspelling nog iets te rooskleurig was

1 like

Ik wou dat de kopers op mijn scamsites ook zo redeneerden.

1 like

Deze is alleen om buiten te dragen na 21 uur…oftewel een echte avondklok.

2 likes

Maar dit zijn hele goede scammers, ze leveren een replica die nog lelijker is als het toch al gruwelijke origineel.
Eigenlijk heb je dan geen reden tot klagen maar juist waar voor je geld.

1 like

Eender hoe, ik ben benieuwd. Als 't een quartz met 2 legoblokjes erin in lach ik me wel rot.

is dan wel erg relatief :grimacing: