Tourbillion? in ieder geval gruwelijk lelijk

Het ziet er afzichtelijk uit, maar ik snap niet hoe ze dit kunnen maken voor dat geld.
Super Luxury Sports Car Watch (now-shops.com)

Is het echt een Tourbillion?
Toch een zeer ingewikkeld uurwerk met twee mechanische werkjes en twee keer gangreserve volgens de website.
Bovendien nog saffier glas.

Ik vermoed dat het gebruik van doorzichtige LEGO blokjes de kostprijs heeft gedrukt.

13 likes

Hoe is dat mogelijk?

Zoals @anon50762135 al eerder op HF schreef

26 likes

Lijkt me een scam voor die prijs.

Dit is de echte waar deze op is gebaseerd: https://www.jacobandco.com/timepieces/bugatti-chiron-tourbillon-black-titanium

Die kost 260.000 euro :smile:

5 likes

Wie heeft hem al besteld? :innocent:

1 like

Ik vind het ook een belachelijk horloge maar zo gecompliceerd dat is waanzinnig.
Jammer dat ze geen energie hebben gestoken in een mooi en eerlijk kwaliteitsproduct, dat moet toch wel haalbaar zijn als je dit kan maken.

Net zo lelijk

6 likes

Ik denk dat het sowieso nog maar de vraag is of je überhaupt iets gaat ontvangen als je deze besteld hebt en zo ja dan vast niet het horloge wat je in dat filmpje ziet. Waarschijnlijk werkt er niets behalve de tijd.

1 like

Krijgen doe je het sowieso: ze garanderen 100% costumer satisfaction. Dat krijg je niet voor elkaar als je het niet levert. Tenzij je juist blij bent als het niet geleverd wordt…

Wellicht krijg je enkel een mooie high-res glossy foto voor dat geld.

1 like

Of het is een gevalletje

13 likes

Nog 14 te koop
Even kijken of het met een creditcard te bestellen is. Weinig risico dan

Edit; toch maar niet. Ben wat huiverig dat CC gegevens misbruikt gaan worden wat me weer veel teveel tijd en ellende op gaat leveren waar ik niet op zit te wachten

Gelikte website, met tal van verschillende produkten. Domeinnaam geregistreerd op 11-nov-2020. Ik zou zeggen, neem de gok…

Zie de edit :slight_smile:

Wordt netjes gereageerd op jouw klacht en 3 weken later is de site uit de lucht.

Ja hallo, zitten we vandaag voor het eerst op internet?
Een 16 cilinder voor $ 39?

Besteed dat geld liever aan mindfulness (en dan zeg ik het héél netjes).

Dat denk ik dus ook

3 likes

Maar was je tevreden?

Hij heeft mazzel, nu kan ie nog normaal lopen en zitten

1 like

Een glossy foto van een middelvinger en een bak babi pangang op de achtergrond denk ik.

Kan natuurlijk niet, waarschijnlijk krijg je één of ander gedrocht opgestuurd.

2 likes