Da’s secundair, Henk. Da witte gij ook.
Althans, ik gebruik de tijdfunctie hevig.
Da’s secundair, Henk. Da witte gij ook.
Althans, ik gebruik de tijdfunctie hevig.
Ik kwam laatst ook iets tegen. Zie link hieronder. Lijkt mij een vergelijkbare ontwikkeling, maar nog wat innovatiever. Ben benieuwd of dit wat gaat worden. Als dit voor een betaalbare prijs geproduceerd kan gaan worden hebben we een quartzcrisis versie 2.0
De 40hz van FC gebruikt exact dit. In de video bespreken ze ook dat de uitvinding vanuit TU Delft komt.
Ik ben btw meer dan geïntrigeerd door deze uitvinding. Haha
Zo kom je nog eens war te weten. Toch leuk dit forum! SFr 30000 voor de zenith kan je dus ook uitgeven voor een tourbillon😏
Dit lijkt me echt een monster om de pols
Leuk om een statement te maken @Fate_Amenable_To_Change
Als je statement “Ik ben zo’n grote patser dat ik twee en een halve ton op een automaton drop die oncomfortabel, groot, lomp en aanwezig is, terwijl hij zijdelings allicht de tijd weer zou kunnen geven”, ja, dan kun je dat statement maken.
Ik neem mensen met dit soort reut om de pols al vanaf de eerste drie seconden niet meer serieus. En ziedaar in het kort mijn probleem met de tourbillon in het algemeen.
Weird flex, bruv.
Nu vraag ik me toch af, is dit nu bij mijn Milton een tourbillon?? moet zeggen het horloge loopt wel heel nauwkeurig voor een automaat.
Als je dit dingen mooi vindt om naar te kijken zou ik eerder voor een carousel gaan. Ziet er bijna hetzelfde uit, maar is een stuk goedkoper. Want ja, nut heeft het niet in een polshorloge.
is mijn Milton een carousel dan? zie filmpje hierboven
Jouw horloge is simpelweg een open heart; een normaal escapement wat zichtbaar is gemaakt.
Het escapement zelf draait rond in een tourbillon of carousel: https://www.youtube.com/watch?v=C2EeaIrW42g
Thx weer wat geleerd