TR: EZA Sealander Automatic. Full Set

Te ruil aangeboden!

Ben opzoek naar een Seiko Prospex Automatic in vergelijkbare conditie.
Met een kleine voorkeur richting de turtle!
Cash Up/ Down bespreekbaar.

Ben je op zoek naar de perfecte dagelijkse metgezel? Deze Eza Sealander combineert de charme van een klassieke duiker uit de jaren '60 met de betrouwbaarheid van nu.
​Een stijlvolle verschijning die zowel op de meegeleverde band, de NATO of een lederen strap uitstekend tot zijn recht komt. Afgedopt met saffierglas.

En het verplichte lijstje!
Merk en model: EZA Sealander Automatic
Diameter: 41mm ex kroon
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Zomer 2022
Factuur en/of certificaat: Garantie certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Houten box, lederen watchrol en meerdere bandjes.
Komt op Geckota SharkMesh met extra schakels.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzending na keuze koper (ruiler). Afhalen regio Zutphen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat (Check fotos en oordeel zelf)
Soort uurwerk en kaliber: Zwitsers automaat (ETA 2824-2)
Vraagprijs: Ruilwaarde €400,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes