[TR]Hamilton Khaki Field Expedition 41mm H70315540 (blauwe wijzerplaat)

[in het kort]

Kort geleden heb ik deze leuke Hamilton Khaki Field Expedition 41mm met blauwe wijzerplaat in mijn collectie, graag wil deze ruilen voor zijn kleine broertje(s) van Hamilton.
Dus momenteel geen interesse voor andere modellen, excuus.

-Hamilton Khaki Field Expedition 37mm (blauw of witte wijzeplaats)
-Hamilton khaki Murph 38mm

Ik vind dit examplaar van de nieuwe Expedition line-up wel mooi afgewerkt met bi-directional bezel+schroefkroon, maar denk dat een maat kleiner van het klokje beter op mijn pols past.

Merk en model: Hamilton Khaki Field Expedition H70315540
Diameter: 41mm
Leeftijd: Okt-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Feb-2024
Factuur en/of certificaat: Ja, compleet met aankoopbon van 1100eur bij Christie in Berlijn van 1st eigenaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, alles is aanwezig (Hamilton Band ref. H6000001591)
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden heeft de voorkeur!
Conditie (krassen, werking etc): ZGAN (wel 2 haarfijne krasjes op bezel te melden, enkel bepaalde invalshoek zichtbaar)
Soort uurwerk en kaliber: H-10 (modified ETA2824 met 80uur gangreserve + antimagnetische legering NivachronTM)
Vraagprijs: RUILEN enkel met Hamilton field no date 37 & 38mm

Groeten, RT

[Disclaimer]

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).



6 likes

up~

Paas upje~~~

Deze leuke hamilton staat evt. ook voor te koop
Staat open voor leuke voorstel.

2 likes

up~

1 like

up~up~

up~up~up~