TR: IWC cal. 853 pellaton uit 1962

Te ruil:

Merk en model: IWC cal 853
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1962
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 3/2024
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: -
Verzendkosten inclusief
Conditie (krassen, werking etc): onverwoestbare klassieker in mooie vintage staat. De kast is scherp en m.i. ongepolijst. De wijzerplaat is mooi eggshell verkleurd en heeft wat ouderdomssporen. Het uurwerk is in maart 2024 gereviseerd en loopt goed.
Soort uurwerk en kaliber: IWC cal. 853 pellaton automaat
Ruilwaarde: 1250 euro head-only. Ik ben op zoek naar een ruil voor iets van dezelfde waarde. Ik kan ook wat bijbetalen voor het juiste horloge.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Niemand die door mijn gebruikelijke matige foto’s heen kijkt en ziet wat een pareltje dit is? Lekker formaat ook voor die tijd. Kom maar door met een leuk ruilvoorstel.

3 likes