TR: Mondaine A690.30338.22SBB Chronograaf Sport II

Heeft eerder te koop gestaan maar ik ben benieuwd of iemand iets leuks te ruil heeft.

De Mondaine is mij te groot en ik zoek een (titanium) horloge van ca. 38mm-40mm met een maximale L2L van 46mm, het liefst een duiker of ander soort sportief horloge.

Voorkeur voor een quartz, een betrouwbaar en makkelijk te servicen automaat zou ook kunnen.

Merk en model: Mondaine A690.30338.22SBB Chronograaf Sport II
Diameter: 42mm
Leeftijd: 11-2009
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 11-2009
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet met omdoos, doos, ongedragen originele rubberen band met reserve pushpins, bandwissel tool en tag.
Verzendkosten of afgehaald: Daar komen we wel uit (ik woon zelf in Den Haag).
Conditie (krassen, werking etc): De eerste jaren gedragen, daarom is de kroon wat verweerd, verder ziet het horloge er als nieuw uit. Er lijkt een pitje op een lug aan de achterkant te zitten maar die zie ik in het echt niet, dus lijkt mij meer een weerkaatsing van het licht. Wil niet zeggen dat er geen minuscule krasjes op de lugs aanwezig zijn maar is niet zo 1-2-3 te zien. Het horloge heeft verder saffierglas en heeft een nieuwe batterij gekregen in 05-2022, maar is niet getest op waterdichtheid. De batterij gaat nog wel even mee maar ik laat voor de zekerheid wel een nieuwe batterij plaatsen.
Soort uurwerk: Quartz.
Prijs: € 150,00 (een kleine cash-up van mijn kant is mogelijk).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).