TR Zeno Watch Basel mechanisch uurwerk

Beste leden van dit mooie forum

Ik heb in mijn horloge kistje een Zeno liggen die ik veel te weinig draag en dit mooie horloge verdiend een beter baasje dan mij.
Ik wilde heel graag een Zeno maar op een of andere manier krijg ik geen klik met dit exemplaar :sob:

Ik heb dit horloge vorig jaar in gebruikte staat gekocht en maar een paar keer gedragen
Het horloge heeft een goed lopend mechanisch uurwerk en een mooi blauw Hirsch bandje
Mijn voorkeur gaat uit naar een waarde gelijk automatisch horloge om te ruilen maar als er een liefhebber is die het zou willen kopen dat kan natuurlijk ook

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): ruilwaarde voor mij is €400 (kostprijs is €1000)

Merk en model: Zeno watch Basel
Diameter: 42mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt met lichte sporen
Soort uurwerk en kaliber: mechanisch ETA 6497
Vraagprijs: €400

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

Up…
Iemand een ruilvoorstel?

Up…
Mogelijk dat er nu iemand is die interesse zou kunnen hebben in dit opzich mooi horloge??

Nog een keer onder de aandacht…:sunglasses::+1:t2: