Trading up tips voor collectie gevraagd - okee Tudor Prince besteld

Ik zou gaan voor een tt Rolex datejust.
Dat is volgens mij wat je eigenlijk wilt.

1 like

Ik weet het niet. De SS is wel tof en de Oriënt mod is ook gaaf en daar heb je echt veel moeite in gestoken maar om ze dan weg te doen voor een andere hommage?
Als ik ze weg zou doen zou ik er iets anders voor kopen denk ik. Aan de andere kant, je wilt graag een day date.
Succes met de keuze.

2 likes

Geld komt en gaat, soms langzaam, soms snel. Vintage heeft meer uitstraling. Ik vind (op basis van de foto’s) de nieuwe Princen te gladjes ofzo. Ik weet het niet precies. Een vintage trekt mij meer aan.

4 likes

Waar wacht je op!! Je hebt toch balls of steel! Hup hup!

1 like

Iets anders dan de Tudor bedoel je?

True, eerste en enige horloge dat ik (mede door de moeite) tot nu toe ‘grail’ heb genoemd

Nou tijdelijk balls of gummibears denk ik want dit is niet echt gestaald gedrag he :joy:

2 likes

Dat is zo. Vooral de two tone:

In de nieuwe familie kan vooral deze me bekoren:

(Even je foto gestolen @Thomas96, hope you don’t mind)

5 likes

De 3 die je nu hebt vind ik net niet horloges. Modellen zijn mooi, maar dat komt omdat ze 1 op 1 zijn gekopieerd van Rolex.

De Tudor is natuurlijk ook afgeleid van Rolex, maar als zustermerk (en fabriek) vind ik dit acceptabel.

“Net niet” vs “net wel”.

2 likes

Ahhhh zo :joy:

Je hebt als enige de “balls of steel” badge…
Stop met twijfelen, verkopen die hap en koop de Tudor.

“Ik vind ze nooit meer terug”… tuurlijk wel. Het zoeken is leuk, dus als het echt moet komt dit ook wel goed.

Maar ga ervan uit dat als je de Tudor hebt gevoeld, je niet meer terug wilt.

2 likes

Less is more. Buy and sell. Trade up. Verkopen dus en voor een Tudor gaan.

Ik had hetzelfde. 10 Seiko’s van 300-600 euro is stiekem ook boel geld. Beetje verkopen en wat bijleggen en er was ineens een Omega Seamaster. Weer een deel verkopen en wat bijleggen en ineens en Breitling. Trucje nog een paar keer herhaalt en toen ook een Tudor Black Bay.

1 like

Nee, sparen, die tudor kopen en als er alsnog de klik met je hommages is hoeven die ook niet weg. #omdenken

2 likes

volgens mij heb je diep van binnen de keuze al gemaakt. Bijna iedereen hier zegt ook doen, dus… waarom niet?

1 like

is het niet beter om er ééntje te houden?
ja, het zijn hommages maar wel mooie :ok_hand: en niet meer te verkrijgen :-1:

2 likes

Dat is juist een reden voor mij om ze weg te doen als ik ze niet vaak zou dragen. Hij kan er nu top dollar voor krijgen wat tegen goede komt voor het upgraden.

2 likes

Ook aan zitten denken, de gouden en Bulova verkopen overleef ik wel, de blauwe two tone doet het meeste pijn en heb ik zelf samengesteld :joy:

Maarja dan hou ik twee two tones over als ik die Tudor zou kopen…

2 likes

Okee.

BESTELD

35 likes

Haha… echt! :laughing:
Cool!

1 like

187d2p

4 likes

5 likes

Wel nog even -> pics or it didn’t happen… :grin:

1 like