Tralalalaaaa! Mijn Tornek Rayville is onderweg!

Zoals de titel zegt: mijn Tornek Rayville is onderweg naar Nederland. Zodra ik foto’s heb, plaats ik ze hier!!!

Menno

Je lijkt wel blij? :slight_smile:

wat is dat?

Ik ben benieuwd Menno! Maaruh… Staat dit topic per abuis in de vintage hoek of is er een nieuwe EN een oude onderweg???

En de Kingston?

Ben zéér nieuwsgierig maar dat lijkt me toch geen vintage…

Tralala twiedeldiedee

dit is toch van dit reclame van centraal beheer van dat mannetje met dat karretje die de streep vekeerd trok op de weg waardoor mensen het ravijn in reden.

Ben je nu echt vrolijk of juist bang dat het een miskoop wordt.

Hoop het eerste voor je

Groet
Arie

Nou, misplaatst staat deze topic wel… hij had idd naar het algemene deel gemoeten. Sorry. Vervolg-topics zal ik daar wel neerzetten.

En ik hoop idd.niet dat ik het mannetje van CB ben die met zijn karretje de weg afreed…

Volgend trackandtrace van Fedex moet het morgen rond 12:00 uur bij me worden aangeboden. Ik ben benieuwd hoe ze dat Douane-gedoe gaan rondkrijgen!

Aan de andere kant: ik heb voor mijn Triumph een paar jaar geleden nieuwe bumpers in Vietnam besteld (tja, daar nemen ze het niet zo nauw met verchromen…) en die waren binnen 5 dagen bij me thuis. Dus wie weet!

Als het ze lukt, verstuur ik voortaan alles per Fedex!

Menno

Op het Rolexforum zijn verschillende verhalen gepost van (niet overdeven goedkope) horloges die bij Fedex zijn verdwenen. Ook daar werken boefjes.

Hans

Ik heb ook eens een horloge via Fedex ontvangen, de rekening met inklaringskosten volgde een week later :frowning:

XXoF Schreef:

Ik heb ook eens een horloge via Fedex ontvangen,
de rekening met inklaringskosten volgde een week
later :frowning:

Hetzelfde hier. Snel bezorgd, en ongeveer een week later een rekening voor de BTW.
In tegenstelling tot EMS (TNT) hoefde ik alleen de BTW te betalen over het netjes aangegeven bedrag en niet nog een onzinnig hoog bedrag voor ‘inklaringskosten’

Groeten,

Martin

Dat is standaardprocedure daar. Kunnen ze ook niets aan doen hoor.