Trap hier niet in!

Ik kwam weer eens dit http://link.marktplaats.nl/178458902 horloge tegen en nu weer op marktplaats. De verkoper heeft dit horloge al diverse keren op internet aangeboden.

Ik kwam een keer zijn advertentie tegen op Ebay Frankrijk en heb toen contact gezocht. Ik was de hoogste bieder en vroeg of ik het horloge op kon halen. Toen begon het. Eerst zat hij in Roemenië, daarna kon ik het ophalen in Zuid-Frankrijk en daarna bleek hij in Londen te wonen. Toen ik het op kon halen in London haakte hij ook weer af. Hij had wel zijn adres en een kopie van zijn paspoort gestuurd. Dit speelde in 2004!

Zo af en toe kom ik het horloge weer tegen ergens op een forum, ebay of verkoopsite. Ik denk dat deze persoon al aardig wat slachtoffers heeft gemaakt, dus pas op!!!

heeft zelfs twee in de aanbieding.

Jurgen,

bedankt voor de ‘heads-up’.

bedank voor de tip

gr Pieter

Die advertentie bestaat niet meer, waar ging het om?

Het ging om een Breitling Crosswind Special. Hier is een foto die ik ruim 4 jaar geleden kreeg opgestuurd, maar die nu nog steeds af en toe ter verkoop wordt aangeboden.

Heel bijzonder verhaal. Op de foto ziet alles er goed uit, maar je verhaal spreekt boekdelen. Wat was de vraagprijs trouwens.

Volgens mij was ik op Ebay de hoogste bieder voor 1450 Euro.

Maar hoe is dit met EBAY afgelopen? als je er op bied, moet je het toch afnemen?

Horlogepraat Schreef:

Maar hoe is dit met EBAY afgelopen? als je er op
bied, moet je het toch afnemen?

Dat klopt. Maar als er met de verkoper geen afspraak valt te maken, dan vind ik dat ik niets verplicht ben. Regels van Ebay of niet, als het geen zuivere koffie is dan pas ik. Ondanks dat ik al een paar keer ergens de hoogste bieder op was en het uiteindelijk niet heb gekocht, omdat het hele verhaal niet klopte, is mijn feedback nog steeds 100%. De verkoper geeft je echt geen slechte feedback of start echt geen geschil op als hij zelf niet helemaal zuiver is.