Ik word er wel warm van:
Qua looks een liefdesbaby van een paar klassiekers uit de jaren 60 (Fifty Fathoms + Tudor?). Die wijzers vind ik niets. Ook de dial vind ik te steriel.
Ik moest 3x lezen voordat ik zag wat voor movement erin zit:
Movement: EDI E-353 automatic (and hand winding), double barrel, full balance bridge, 3-day power reserve, 21,600bph beat rate, built to EDI specs by the Liaocheng factory
Chinese merkloze brol zo te zien. Ik vind hem aardig aan de prijs als je ziet wat ze erin stoppen.
bijna 600 dollar voor een horloge met chinees uurwerk?
- bijkomende kosten?
nee dank u.
En in vind hem niet inspirerend…
Groet
Herman
- 1 wat betreft wijzers&dial en prijs/kwaliteit
de band vind ik te druk, met die chromen streepjes nog weer aan de buitenkant
en ik mis ook gewoon een fatsoenlijk logo
randjes en cijfers op de bezel kunnen mij dan wel weer bekoren
- 1 Prijs kwaliteit
- nog 1 voor het logo (al wordt deze nog aangepast, zie tekst)
- 1 voor de steriele wijzerplaat
't Schijnt dat er nog aardig gesleuteld wordt aan het uurwerkje, voordat deze wordt ingebouwd.
Ik vind em best aardig. Prijs lijkt me redelijk. OK, het is een Chinees uurwerkje, maar een Twin barrel voor dat geld is toch netjes? De rest van de details lijken me ook niet verkeerd. Gehard stalen kast bij de zwarte versie, saffierglas en lunette.
Het is maar dat het niet op m’n rug groeide, anders zou ik overwegen em te bestellen.
Ik denk niet dat deze doorgaat. 180k binnen 2 maanden. Na een dag hebben ze 3 backers, waarschijnlijk 2 van zichzelf.
marnix.moed Schreef:
Ik vind em best aardig. Prijs lijkt me redelijk.
OK, het is een Chinees uurwerkje, maar een Twin
barrel voor dat geld is toch netjes? De rest van
de details lijken me ook niet verkeerd. Gehard
stalen kast bij de zwarte versie, saffierglas en
lunette.
Vind hem ook zeker niet onaardig, maar wellicht iets te vroeg gestart. Hij is nog niet helemaal af, er zal nog het e.e.a. wijzigen. Als “Kickstarter” weet ik graag wat ik krijg.
Prijs is in CAD, levering vindt plaats vanuit de EG. Dan is iets over de €400 niet duur. Prima staallegering ook.
lencoth Schreef:
Vind hem ook zeker niet onaardig, maar wellicht
iets te vroeg gestart. Hij is nog niet helemaal
af, er zal nog het e.e.a. wijzigen. Als
"Kickstarter" weet ik graag wat ik krijg.
Idd. Ze hadden beter de verbeteringenndoor kunnen voeren, zoals t logo. Maar misschien willen ze t met hun community ‘overleggen/afstemmen’.
Prijs is in CAD, levering vindt plaats vanuit de
EG. Dan is iets over de €400 niet duur.
Precies.
Prima
staallegering ook.
Idd. Vergeten te vermelden. 904l gebruikt rolx bijv. Aan de andere kant, 316l volstaat ook prima.