Ik zie dat er het een en ander gewisseld is van eigenaar in de verkoop topic maar echt info over de kwaliteit vind ik niet.
Hoor graag van (ex)eigenaren van een Traser of deze bevallen en wat de bevindingen zijn. Of het tegen een stootje kan, of het snel beschadigd etc.
Kwaliteit is prima,
Verwacht niet te veel van de H3. superluminova doet het in het begin veel beter. Goede superluminova zoals van seiko of evt pyrolume doet het zelfs na 12 uur nog beter.
Succes met je beslissing.
SL is in het begin beter maar H3 is altijd actief en hoeft niet eerst te laden.
Technisch is het in mijn idee ook interessanter om die kleine glazen buisjes te zien dan wat verf…
En verder zijn het gewoon klasse klokjes!
Marc
De kast is van carbon, maar als je deze een keer goed langs de muur haalt dan zitten er ongetwijfeld krassen in. Het voordeel is dat ze minder opvallen, omdat het materiaal zwartkleurig is en niet metaalkleurig met een PVD coating. Het mineraalglas is minder krasvast dan saffier, maar wel sterker. Dus het glas kan wel een stootje hebben.
De horloges zijn erg licht en daarom ideaal voor extreme sporten. Bij normaal gebruik kan je heel lang van deze horloges genieten:)
Het licht geven in het donker vindt ik minder belangrijk. Meer de algehele indrukken van de materialen en het horloge. Dank jullie wel voor jullie aan en opmerkingen.
Lees dit topic met veel interesse aangezien ik zelf nogal gecharmeerd ben van de P5900. Heel simpel ‘ding’ maar hij heeft iets. Lijkt me een top horloge voor de zomermaanden vol klussen en outdoor-activiteiten.