Traveler

Horloge verkocht aan Edwin. Fijn communicatie en vlotte afhandeling. Een absolute aanrader!

1 like

Horloge gekocht van Edwin. Snelle communicatie en eerlijke vermelding van klein verborgen gebrek. Horloge was na enkele dagen in huis en vrouw is er blij mee.

1 like

Dit topic nieuw leven inblazen?

Het laatste antwoord op dit topic was bijna 4 jaar geleden . Uw antwoord zal het topic naar de bovenkant van de bijbehorende lijst verplaatsen en iedereen die eerder bij de conversatie was betrokken op de hoogte brengen.

Weet u zeker dat u deze oude conversatie wilt voortzetten?

Ja, ik moet wel! Eerder vanavond een ontzettend leuke kennismaking met @Traveler gehad. Lekker gekletst over horloges bij een McD én een horloge van hem overgenomen. Een prachtige - in absolute nieuwstaat verkerende - Seiko Astron. Het was een vlotte deal, fijne communicatie en ik zou blind weer een horloge van hem overnemen!

Dank je wel Edwin.
:star::star::star::star::star:

1 like

Zondag zag ik na lange afwezigheid op HF tot mijn verbazing een advertentie van @Traveler voor de verkoop van een stalen band voor een Oris 65. Direct contact gezocht en we waren het snel eens. Band werd gisteren direct verzonden en vandaag al binnen. Top deal met snelle en duidelijke communicatie. Edwin bedankt!

1 like

Vandaag een Leuke Oris aan @Traveler mogen verkopen onder het genot van een horloge praatje.

Hele snelle dealmaker en gezellige kerel!

Bedankt en wie weet tot de volgende.

1 like

Vandaag een superleuke Casio Gshock ontvangen,
supersnel verstuurd door @Traveler

1 like