Trias

Hallo horlogeliefhebbers,

Kennen jullie het merk Trias uit Duitsland?
Ik kan het niet vinden onder de merken in de horlogepagina.

Groeten Aldert

Hallo Aldert?

Kijk eens op Google, Trialwatches en je weet niet wat je ziet.

groeten,

Freddy

Hallo Aldert,
Trias was een van de eerste “neue Deutsche Uhrenmarken”, gevolgd door Elysee, Rene Barton, Javelle enz.
Ze worden veel aangeboden via Ebay, waar de prijzen behoorlijk veel lager zijn als in de “internetwinkels” ; de officiele Trias website/webshop vind je hier:
http://www.uhrenband.de/
Ik heb twee Trias horloges met een Unitas 6497 uurwerk (alles van Ebay gewonnen, voor belachelijk lage prijzen), en ik moet zeggen dat voor het geld, het heel behoorlijke klokjes zijn (vergelijk het niet met de veel duurdere Zwitserse merken qua afwerking natuurlijk); de laatste echte minuten-tourbilion met het Chinese Seagul uurwerk vind ik zelfs indrukwekkend veel waar voor zijn geld!
Alle automaten hebben volgens mij Chinese uurwerken, daar is niks mis mee, maar als ze kapot gaan zal het lastig worden om ze te laten repareren, denk ik.
Laat eens horen wat 't geworden is!
Paul

Ha wat een toeval! Ik heb laatst ook nog op een Trias geboden en ik wilde eigenlijk ook nog vragen wat er mis was omdat ze zo goedkoop waren. Het uiteindelijke bod was 30(!) euro, dat is toch bijna niets? Ik had om een stomme reden helaas niet eroverheen kunnen bieden…
Dit is het klokje waar ik op bood:


Mooie horloges voor weinig geld, dat zeker.