trias

die horloges van trias is dat wat,kan men voor dat geld nog iets van kwaliteit verwachten

pajero

Lees dit eens door, daar staan wat meningen over dit soort merken. Ieder zijn heug :smiley:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,5742

dat het een plakmerk is dat was me duidelijk,maar bedoelde meer of het kwalitatief nog iets voorsteld ik bedoel voor beneden de 80 euro een automaat,krasvastglas enz enz

groet pajero

Pajero,

Ik heb recent een Trias regulator voor € 18,50 (+ € 15 p+p) op ebay weten te bemachtigen. Ondanks het label ‘plakmerk’ vind ik de kwaliteit gezien de prijsstelling niet verkeerd; rvs kast, glazen zichtbodem, leren band en een nauwkeurigheid van ca 10sec. per dag. De afwerking is ook verder ook prima.

Als je kunt leven met een ‘plakmerk’ zijn het wat mij betreft in de prijsklasse tot ca. € 80,- prima horloges.

Groet, John

Ja, nee, voor ongeveer 30 euro zijn het natuurlijk prima horloges. Voor 80 euro lijkt het mij ook prima, je zit dan in de Swatch (quartz) prijsklasse.
Maar voor bijvoorbeeld 300… Dan is het te duur.

helemaal mee eens John, Trias maakt overigens ook duurdere horloges met o.a. Valjoux 7750 uurwerken,
heb deze al 2 jaar, Trias automatic volkalender+maanstand, met zichtbodem, ziet er nog steeds zeer goed uit ,functioneert prima,
het betere soort "“plakmerk”"

groet, André