Hoor goede dingen over Yamato wat bij de hotel receptie “besteld” kan worden.
Wat ga je dragen? Japan is voor mij in de planning binnen pakweg 3 jaar. Ik denk dat ik een zelf-gemodde Seiko 5 zou dragen die ik van een buitengewoon vrijgevig forumlid kreeg na de inbraak in 2019. Ding was letterlijk nieuw (nog steeds vrijwel). Wijzerplaat en wijzers gewisseld. Draag hem nauwelijks want het is een groot vallende 40 mm.
Was eind 2019 in Tokio. Echt n Walhalla voor horlogeliefhebbers. Als tip zou ik willen meegeven om Seiko/Citizen/Oriënt modellen te zoeken die je in Europa lastiger kunt vinden. Ik heb er een fraaie Citizen limited duiker gekocht. En n mooie Seiko Prospex. Maar het zal je duizelen als je de goeie wijk weet te vinden. Hoe dan ook, een super ervaring!!
Ik vond in Japan de kleine G-shock winkeltjes erg leuk. Zitten een beetje verstopt in de drukke winkelstraten, maar hebben erg leuk spul voor niet te veel geld.
Verder liggen er echt prachtige horloges bij de grote warenhuizen, voornamelijk Grand Seiko maar ook andere mooie merken. Dus zeker daar ook langs gaan!