Triple NA, 2x Nos Longines en een maal Not Chopard

Vandaag heeft FedEx mijn collectie verrijkt door deze drie schoonheden te bezorgen:

Beide Longines zijn Nos met Nos bandjes en gespjes. Op de conquest heb ik zelf de witte tropic gezet. Daar hebben jullie vast iets over te zeggen :wink: Bij de Chopard heb ik het og bandje en gespje ook. Deze moet echter wel vervangen worden. Binnenkort dus op jacht! Eerst even genieten van dit nieuwe setje!

33 likes

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst veel draag plezier

1 like

Ja, bestel eens snel een Molequin voor die Conquest en gooi heel snel die witte tropic in de prullenbak.

1 like

Wat een mooi trio!!
:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Maar maar maar… dit is een echte! Periode correct zelfs!!

1 like

:wink::sweat_smile:

1 like

Zo dan, dat noemen ze nog eens uitpakken :wink:. Tja die witte tropic he, je geeft het zelf al aan. Wellicht een mooi stoffen bruine band, zal niet verkeerd staan. Die Chopard is echt een heel mooie klassiek horloge. Gefeliciteerd met alle 3 je horloges, lekker van genieten en veel draagplezier :ok_hand: :+1:

2 likes

Die tropic is een statement; houden!!!
:wink:

1 like

Ik ga morgen even een foto maken van de plaat van die conquest. Hij heeft super mooie patina. Zat zelf te denken aan een perlon in die kleur.

3 likes

Heb het wel eens geprobeerd in het JLC only topic… Kreeg het daar niet zo verkocht :sweat_smile: Persoonlijk vind ik de og’s super!

2 likes

Laten we de geschiedenis herschrijven. Donkergroen saffiano: https://www.molequin.com/product/racing-green

2 likes

De wijzerplaat is blauw met grijs hè?!
(morgen kiekologisch bewijs!)

Op de foto lijkt het horloge grijs. Maar je kan natuurlijk ook de Oxford Blue saffiano kiezen: https://www.molequin.com/product/oxford-blue

1 like

Heeft u aandelen? :wink:

Nee, maar ze mogen me weleens korting geven. Toen ik laatste keer bestelde kreeg ik handgeschreven kaartje om me te bedanken voor de zoveelste bestelling. Dan weet je dat je teveel geld uitgeeft.

3 likes

Jazeker! Als de private banker niet meer in een lease vw rijdt is er iets mis!

Private banking vereist meestal een banksaldo van 100k+ terwijl er 15 jaar geleden nog een bankcrisis was waarbij ABN en ING bijna kopje onder gingen. Ik weet dus weinig van hun auto’s maar een VW lijkt me meer dan prima.

Voor de crisis al mocht men niet in de ferrari of porsche naar de klant. Dan zouden de klanten immers het idee krijgen dat ze teveel betaalden :sweat_smile:

1 like

De Flagship is mijn favoriet, top!

1 like

Dat is een mooi stel bij elkaar :ok_hand:

Gevoelig onderwerp :grimacing:

1 like