Beide Longines zijn Nos met Nos bandjes en gespjes. Op de conquest heb ik zelf de witte tropic gezet. Daar hebben jullie vast iets over te zeggen Bij de Chopard heb ik het og bandje en gespje ook. Deze moet echter wel vervangen worden. Binnenkort dus op jacht! Eerst even genieten van dit nieuwe setje!
Zo dan, dat noemen ze nog eens uitpakken . Tja die witte tropic he, je geeft het zelf al aan. Wellicht een mooi stoffen bruine band, zal niet verkeerd staan. Die Chopard is echt een heel mooie klassiek horloge. Gefeliciteerd met alle 3 je horloges, lekker van genieten en veel draagplezier
Nee, maar ze mogen me weleens korting geven. Toen ik laatste keer bestelde kreeg ik handgeschreven kaartje om me te bedanken voor de zoveelste bestelling. Dan weet je dat je teveel geld uitgeeft.
Private banking vereist meestal een banksaldo van 100k+ terwijl er 15 jaar geleden nog een bankcrisis was waarbij ABN en ING bijna kopje onder gingen. Ik weet dus weinig van hun auto’s maar een VW lijkt me meer dan prima.