Troika dilemma (drs.P) maar dan horologisch 😅

Ik zou beginnen met die ene Brunmontagne om te draaien.
Daarna zou ik er van de twee wegdoen en 2 Turtles eruit. Je hebt er geen drie van hetzelfde nodig toch?
Maar goed, dan heb je 650 piek ofzo in de pocket, dat schiet niet op. Wat moet zo’n Oostwegel opleveren? Daar heb je er ook 2 van.
Eén en ander is natuurlijk ook afhankelijk van wat je ervoor wilt terugkopen.

3 likes

Alles weg behalve de speedmaster en PO. Dan heb je opeens echt veel ruimte! Ok misschien een turtle houden voor de afwisseling.

1 like

heeft een normaal mens meer dan 1 horloge nodig? :rofl:

1 like

Ik weet wat ze gekost hebben en weet ook hoe de markt voor dit type van eigen bodem is…Het zijn duidelijk niet de beste flipperitems. :sweat_smile:

1 like

:rofl: :rofl: scherpe blik, … sorry: RVS

1 like

Haha daar heb je gelijk in.
Ik hoor het al, dat wordt gewoon 2K van de rekening halen en horloge nummer 11 kopen.
De zoektocht naar een nieuwe doos zien we daarna wel tegemoet. Daar helpen we je dan uiteraard ook mee.

1 like

als ik thuis zeg: “Ik ga een nieuwe doos zoeken” dan vallen er klappen. :rofl:

1 like

Niet nodig om te zoeken.
Heb er voor een leuk prijsje wel één liggen voor 12 stuks. Hier toch niet meer nodig want ik hou het toch bij maximaal 6 :zipper_mouth_face:

1 like

Maar het is toch alleen maar voor een sletje voor tussendoor?
Nee schat! Een bandenslet! Waarom wordt je nou boos?! Nee, niet met de slipper!!!

1 like

Het Troika dilemma is geen dilemma. In het liedje ging iedereen dood. Opruimen dus al die zooi en overnieuw beginnen. :sunglasses:

1 like

Gewoon de horloge(s) weg doen die je het minst draagt, je hebt altijd wel voorkeuren.
Ons vragen om advies gaat nooit goed :sweat_smile:
Ik zou gewoon van elk merk er 1 weg doen, waarschijnlijk heb je dan nog wat geld over voor nog een NA :nerd_face:

1 like

De chauffeur vd Troika overleefde alles :+1::muscle:

1 like

Weet je dat zeker? :wink: Zijn laatste woorden:

"Ik zing nu weer wat lustiger want Omsk komt in zicht
Ik maak een sprong van blijdschap en verlies mijn evenwicht
Terwijl de wolven mij verslinden, denk ik "Dat is pech
Ja Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg"

3 likes

:joy::joy::joy::clap: geweldig. Mij lusten ze toch niet :joy:

1 like

Oe… zo eentje vorig jaar nog verkocht, maar die was gelukkig niet met een slijptol bewerkt… wel veel goedkoper weggedaan :pensive:

Met hulp van Jaap @SuperC is dit dilemma opgelost.

Stay tuned :joy::+1:

2 likes

De witte Broad Arrow gaat verhuizen en mijn tikje ordinaire innerlijk heeft gekozen voor:

Fotocredits: ten2two :sweat_smile:

6 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like