Als de doos vol is en je hebt behoefte aan een NA. Wat dan? Er moet voor 2 K worden vrijgemaakt wat te doen?
Vlnr Brunemontagne 2x. Omega 3x. Oostwegel 2x, Turtle 3x.
De G-Shock telt ff niet mee
Als de doos vol is en je hebt behoefte aan een NA. Wat dan? Er moet voor 2 K worden vrijgemaakt wat te doen?
Vlnr Brunemontagne 2x. Omega 3x. Oostwegel 2x, Turtle 3x.
De G-Shock telt ff niet mee
Proost
Twee halfom en één tartaar
Er ging iets mis
Champagne pas na 13.00 uur
Oef lastige keuze. Zou de Brunmontagne en Turtles niet wegdoen. Die leveren te weinig op en dan zou je ze allemaal moeten verkopen om aan 2k te komen. Ik zou dan 1 van de Omega’s opofferen. Uiteraard niet de Speedy jou kennende.
Wijze woorden
Limburg kent het Broodje Halfom niet eens… Gelardeerde lever wordt nergens verkocht. Maar verder is het wel uit te houden
Jullie hebben R Oostwegel. Die zou ik er uit doen
Heb wel gemerkt op HF dat dit soort relatief onbekende Nederlandse merken die toch een flink bedrag kosten niet uit je handen gerukt worden hier of je moet terug naar 50% van de aanschafprijs…
Ja dat is zeker zo, helaas.
Persoonlijk zou ik de witte speedy weg doen. Deze levert makkelijk 2k op en daarbij kun je hem altijd opvullen met een andere leuke chrono met witte plaat. Wat voor iets komt er in de plaats?
… koop je er een nieuwe doos bij. Toch?
Leuke afwisselende collectie! Als het allemaal naar mijn smaak zou zijn zou ik niet weten wat er weg mocht. Ik zou denk ik beginnen de de RO’s, daarna blauwe montagne, twee Turtles (een in de collectie lijkt me genoeg) en omdat ik fan van Omega ben zouden die er als laatste aan moeten geloven, te beginnen met de witte.
Dat dus.
Die witte Omega, de 2 Oostwegels en de blauw/rode Padi turtle eruit!
Hopelijk heb je dan je 2K bij elkaar en meer…
Als die allemaal weg zouden zijn koop ik een nieuwe auto
Eerst @SuperC maar eens een berichtje sturen
Brrrr…
♂