Smaken verschillen inderdaad maar thanks voor het compliment ![]()
Echt een geinige band.
Zo op de foto’s te zien is het goed gelukt, mijn complimenten.
Het staat prachtig👍🏻.
Ziet er origineel uit! Zou voor mij te massief zijn
Prima gedaan. Alleen het is niet het origineel en dat knaagt.
Gedurfd dat moet ik toegeven, mooi? Snap je wel & hopelijk als je er zelf maar blij van word toch.
Mmmm… Een band die niet aansluit om de pols
.
Wel een coole combo overigens.
Mooi gedaan!
Geveild zette me even op het verkeerde been: waarom weer verkopen? ![]()
Maar ik denk gevijld? Balls of steel in ieder geval ![]()
Begrijp ik en dat is waar ik het topic ook mee begon.
Heeft u wel een een horloge bandje vervangen voor een universeel bandje en de sluiting dan overgezet? Is dat niet hetzelfde?
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk! Kan hem helaas niet aanpassen maar heel scherp ![]()
Thanks!
Moest er nog een schakeltje tussenuit halen en nu sluit hij een stuk beter aan ![]()
Heel gave band, hoewel ik het in eerste instantie wat modern vind op zo’n klassiek horloge. Aan de andere kant een lederen raceband (band met gaten) kan zeker op zo’n horloge.
Doe ik vaak met leren bandjes. Knaagt altijd een beetje. Staal lijkt me nog erger knagen vanwege verkeerde serienummers, pasvorm en nodige aanpassingen (zaag- en vijlwerk). Maar prijsverschil met origineel kan veel goedmaken.
Thanks! Vond ik dus ook! Vind het een mooie combi ![]()
Nee.
Deze banden bestaan al lang, misschien wel iets later dan de Breitling origineel. Dit type band kom je veel tegen op vintage skindivers vanaf medio jaren '60 en soms wat dikkere versies bij jaren "70 horloges. Deze zat op een Lip Nautic ski. Band gemaakt door ZRC - ook Frans.
gaten waren toen duidelijk populair
Heb die band al snel vervangen door een tropic, want echt comfortabel zijn ze niet.
De dunne zijn comfortabeler, die kan je nog redelijk goed naar de vorm je pols plooien. Super bij warm weer - heeft goed dienst gedaan bij een hittegolf in Frankrijk vorig jaar. Deze band zat ook op de Fludo toen ik hem kocht
Ik waardeer je vleit en durf. En als jij het prettig vind vooral dragen! Persoonlijk is zo’n gloryhole band niks voor mij.
![]()
Leuk zeg, ik kende ze niet.