Trots op 2e NA Vostok

Met opnieuw evenveel trots stel ik jullie mijn tweede NOS Vostok voor, de Cadet Dolphin:

Opnieuw via Poljot24, opnieuw vlugge levering en wat een service gewoon! Mijn bandje was te groot van de vorige en ik kreeg er gewoon een nieuwe Rios1931 extra bij deze zending en dit horloge hebben ze al op een kleiner bandje gestoken.

Wat een prachtige wijzerplaat! Woorden schieten me tekort (dan maar een extra plaatje :blush:).

En hij was gewoon nog opgewonden (zo vlug was de levering :sweat_smile:).

31 likes

Je hebt de smaak te pakken. Mooie kleur idd! Gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes

Ja :face_with_hand_over_mouth: ik kan niet goed kiezen :sweat_smile: maar nu kan ik mooi afwisselen :wink:

1 like

Tof!

2 likes

Mooi hoor :ok_hand: geniet er van :partying_face:

1 like

Dit gaat even te snel om weer een nieuwe reactie neer te pennen.
Zie de vorige .

Ah, er zat toch 2 volle dagen tussen mijn posts hoor en zal een eindje geen NA meer zijn, dus gun me dit toch :see_no_evil:

2 likes

Maak je geen zorgen.

Als er iets is wat ik ieder lid hier nòg meer gun dan een mooi horloge is het twee mooie horloges.

4 likes

Mooie 2e Vostok NA! Mooie wijzerplaat maar zeker ook bijzondere wijzers! Heel veel plezier ermee.

Als je dagelijks wisselt met de andere Vostok hoef je ze nooit op te winden. Ze halen (nieuw) makkelijk 30 uur gangreserve.

2 likes

Nice

1 like

Inderdaad, de wijzers vergeten te vermelden 🤦 nochtans gaven die, samen met de wijzerplaat de doorslag.

1 like

:heart_eyes: :star_struck:

5 likes

Heel mooi! Brons groen of groen bruin? Zit zelfs een fraaie sunburst in! :+1:
Veel plezier er mee, een Vostok hoort in een familie te leven. :wink:

1 like

En weer een heerlijke aanwinst :ok_hand:

1 like

Dat is snel! Gefeliciteerd!

1 like

Zo dame , u is lekker bezig.

Vind m gaaf! Gefeliciteerd .

De meegeleverde koekjes ondertussen al genuttigd ?
Lekkerrrrrrrrr

1 like

Lekker bezig Stephanie. Opnieuw gefeliciteerd met je NA. Succes iedere ochtend met kiezen :crazy_face:

1 like

Thanks :see_no_evil: nee, zal voor dit weekend zijn. Ik zwem in de week en dat is nu niet de ideale sportvoeding :sweat_smile:

1 like

Merci :rofl: vandaag sowieso de laatste NA, de outfit daarop afstemmen dan maar :sweat_smile: alhoewel beide bij veel matchen.

2 likes

Totaaaaaaaaal niet

1 like