Een heerlijke aanwinst
@TiphanyVDB
Een schoonheid! En moeilijk te vinden deze kleintjes. Heel veel plezier er mee gewenst!
Dit betwijfel ik. Heb het geprobeerd met net zo’n Vostok Cadet in 10 cm. water. Het horloge stond niet meteen blank maar er was wel vocht in gekomen (condens) Open gemaakt, laten drogen en loopt weer prima! De pakking is ook veel dunner en smaller dan bij de Amphibia (20ATM) waar ik nog nooit problemen mee heb gehad onder water. Dus ik zou niet gaan zwemmen met deze Cadet, spatwater is geen probleem. De Cadet is dan ook 3ATM WR rated.
Voor de rest gefeli met deze Cadet, een horloge waar je jaren plezier van kan hebben en je komt ze maar zeer zelden tegen
*Display: Analog *
Case Color: Silver
*Bezel Color: Silver *
Indices: Arabic Numerals
*Case Material: Stainless Steel *
Water Resistance: 30 m (3 ATM)
Year Manufactured: 1980-1989
Bij Poljot24 staat bij beide vermeld ‘20 atm’. Nu, ik was er toch niet van plan om er mee te zwemmen (met een leren bandje gaat dat sowieso niet). Ik ga het ook niet uittesten. Er bestaan andere horloges om te zwemmen denk ik dan. Wel raar dat dan wel zo vermeld wordt.
Die Cadet ging normaal vandaag geleverd worden, maar ik zie dat de ‘zending momenteel in de wacht geplaatst is’. (beetje ongeduldig , ging wel zot zijn, gisteren besteld en vandaag al geleverd).
Dank u! Ik hoop het! En het feit dat je ze maar zelden tegen komt vind ik de max. En dan nog NOS
Ja, ze zeggen het ook van de Kommanderskie, en die zijn ook geen 20 ATM. Hoewel er modellen bestaan die dit wel zijn maar die hebben dan ook achter op de kast 200M staan net als bij de Amphibia’s. 200M (meter) is het equivalent van 20 ATM.
Er staat nog naast: resistant if you screw the crown.
Op het horloge zelf staat er inderdaad niets van vermeld.
Netjes hoor mevr, Russische horloges zijn cool.
Gefeliciteerd !
(Lekker he die snoepjes die meegeleverd worden)
Thanks
Ik heb nog niet geproefd ben benieuwd.
Leuke NA! Mooi eigen karakter!
Vostok blijft leuk, ik heb er ook twee, draag ze eigenlijk te weinig…
veel plezier ermee
Wat een leuk ding.
Een echte Vostok, en toch een echt dameshorloge.
Veel plezier ervan.
Leuk, russische troepen.
Proficiat
Stoer horloge, draag het met plezier!