Trouwfoto's (trouwhorlogefoto's)

Hallo,

Zoals jullie mischien al weten zijn wij getrouwt op 5 december 2006, het was een geweldige mooie dag (ondanks de storm), ik zal jullie een korte beschijving geven van de dag,we zijn getrouwt voor het stadhuis om vervolgens op weg te gaan naar de kerk waar wij ons huwelijk nogmaals hebben gesloten (wat god verbind zal de mens niet scheiden) vervolgens een receptie,daarna met al het gezelschap naar een japanse tuin alwaar de foto’s zijn gemaakt, en als afsluiter zijn wij gaan eten in ons favoriete restourant, al met al een leuke rustige dag,maar goed nu de foto’s!



Naast mijn horloge zie je ook het horloge van mijn vrouw, deze hebben we kado gehad van de vrouw van Christopher Ward, hij paste perfect bij het geheel van de jurk echt een zeer mooi dames klokje dus van het merk Mettes.

Ik heb na de bruiloft alleen nog de malvern om gehad, wat een lekker klokkie is het !

Gefeliciteerd beide! Ziet er chique uit!

Gefeliciteerd allebei, en veel geluk gewenst.

Ruud

Harstikke leuke foto’s, gefeliciteerd en heel veel geluk samen! :slight_smile:

gefliciteerd met jullie huwelijk!
Als je voor de kerk trouwt en zegt wat god verbind schrijf god dan met een Hoofdletter , dan weet ik welke god je bedoeld :wink: de enige namelijk :slight_smile:

Edit: kan het niet meer aanpassen!

floris Schreef:

Edit: kan het niet meer aanpassen!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 14/12/2006
16:01 door floris.

was ook maar gekheid hoor!
Ik trouw volgend jaar in de kerk, en omdat de nederlandse wet het verplicht eerst in het stadhuis.

Ja jammer dat het niet gewoon te combineren is, dat de ambtenaar gewoon aanwezig is in de kerk, op de huidige manier heb je dubbelen kosten, maar ja het is wel een leuke ervaring, dan vergeet je snel dat het wat geld kost!

Bedankt ook voor de reactie’s trouwens!

Gefeliciteerd

Afgezien van het bruidspaar op de taart, mag er natuurlijk ook wel een foto getoond worden van jou en je vrouw.

ok vooruit dan maar !

Kijk, dat ziet er netjes uit.

We hebben het klassiek gehouden, modern spreekt ons niet echt aan.

Ik dacht even dat ik 2 rendieren zag… de takken groeien uit je hoofd :frowning:
Ik hoop oprecht dat de andere foto’s beter zijn en dat je er :)-D

Liefde is pas echte liefde
als stilte taal geworden is.

:slight_smile:

schrijf dan ook verbindt met dt…
groet, frank.

river-vvs Schreef:

schrijf dan ook verbindt met dt…
groet, frank.

haha ja klopt ik liep tegen hetzelfde probleem aan als floris dat ik mijn bericht ook niet meer kon wijzigen…

Mooie foto’s, erg leuk/ mooi het horloge van je vrouw ook, we zien haar nu wel op het forum…

Een primeur (TU) Trouwfoto’s hebben we nog niet gezien op dit forum

Alsnog van harte… De horloges staan mooi (tu)

Van harte met je huwelijk en je horloge(s), erg klassiek, zoals ik het graag zie. Dat jullie maar samen heel erg oud mogen worden!

Gefeliciteerd!!!
Horloges zien er ook leuk uit!

Haha, ik had het er laatst nog over met mijn vriendin. ZIj wou wel een gegraveerde Jaeger leCoultre Reverso op “onze” bruiloft…

Van harte gefeliciterd en veel geluk samen. Heeft de aktie van CW ons ook een nieuwe horloge-fan opgeleverd ?
groet
Harald