Explorer. Tijdloos. Ben wel bevooroordeeld. Droeg hem zelf ook op mijn trouwdag.
Anders een mooie zenith elite ultra thin !
Uhmmm…
Een trouwring draag je meestal altijd en de rest van je leven. Een horloge, en zeker onder de liefhebbers hier, wordt niet als enige elke dag gedragen. Daarom zou een ring voor mij toch meerwaarde hebben.
IAllereerst van harte @GrimFandango met je aanstaande huwelijk.
Lastig om je advies te geven, maar je vraagt er zelf om . Ikzelf zou voor iets tijdlozer en iconischer gaan dan de Tudor, meer passend bij deze gelegenheid. En dan ben ik het eens met @jeroenderee: iconischer dan de speedy wordt het niet. En de breitling van @Grutten heeft ook allure en anders een DJ. Het zijn geen duikers maar stuk voor stuk alleskunners en iconen…
Maar Tudor doet mij gewoon niet zoveel…
Ten aanzien van het graveren, @Nathalie1 heeft het prachtig verwoord. En praktische overwegingen over eventueel wegdoen later; dat past hier niet, anders moet je nu gewoon niet het bootje stappen
Wat je ook kiest; geniet van jullie dag!!
Edit: en bezuinig niet op de fotograaf, ik spreek uit ervaring
En als je het heel lief aan @logie vraagt komt ie er een moppie bij zingen
Mijn advies zou zijn om niét te gaan trouwen.
Gewoon een tof horloge kopen en dan een fijne vakantie boeken met zijn tweetjes.
Waar is @logie gebleven? Als je de @ voor zijn naam zet gebeurt er niets
Wij zijn het wel eens niet eens, maar hier sprongen de tranen bijna van in m’n ogen:
Zelden heb ik iets gelezen waarmee ik het zo blaartrekkend en ondubbelzinnig eens ben geweest op dit forum. Kortom: @GrimFandango, what he said.
Of je doet het zoals wij, een gratismomentje op dinsdag ochtend, Ik geloof dat moeders de vrouw mijn RVS ring (waar ik overigens gek op ben) van Aliexpress heeft. Totale kosten inclusief HEMA-ontbijtje: 36 Euro.
ik vind je veelal maar een beetje een rare snuiter, maar dit kan ik dan weer heel erg waarderen
Wij kunnen elkaar de digitale hand schudden. Ons “aanzoek” was overigens bij de financieel adviseur.
Same
Romantische jongens heur…
Heb wel een dure ring, mijn vrouw kwam helaas niet met het horloge idee. Ah well, heb ik die zelf gewoon toch maar gekocht.
Ik zie voldoende plek. Of het mooi is, dat is een tweede, maar plek voldoende
Beete tipex gebruiken
nee kan toch gewoon in de buitenrand? naam en datum voor de symmetrie
Ja dit!
Maar jeetje, wat een onromantische bedoeling hier…
Ik zeg genieten van alles en vieren wat je vieren kan. Ring, feest, alles er op en er aan!
En als je echt geen ring wil, kies dan voor een tijdloos ontwerp. Niks kan zo veranderlijk zijn als smaak in horloges. Ik had een BB ook lang op mijn lijstje staan, maar heb inmiddels zo veel foto’s langs zien komen dat hij een beetje is gaan vervelen.
Een Speedmaster een beetje hetzelfde verhaal. Echt een prachtig horloge met een enorme heritage, maar misschien wat te druk als trouwhorloge?
Een OP of DJ daarentegen is mij enorm gaan boeien. Fraai in z’n rust en eenvoud. En je hebt ruimte zat voor een gravure!
Wat een mooie romantische gedachte en leuk dat je hier op tafel legt; ik zou de datum gewoon aanbrengen op het horloge dat heeeel lang meegaat, net als je huwelijk,
(Dus gewoon inbrengen die hap - En vergeet niet je horloge te graveren)
Veel geluk voor beiden!
Leuk, tijdens de huwelijksnacht
Dan kan je best trouwen. Alleen een knoopje in het kabeltje is aan te raden