Wat ontzettend veel bruikbare en komische reacties. Ik heb ze allemaal gelezen! Ook dank voor de felicitaties. De suggesties zal ik meenemen. Een dezer dagen ga ik langs bij Schaap & Citroen. Ik zal dan naast de BB58 een aantal van de andere iconische / populaire horloges uitproberen die ook in dit topic zijn genoemd. Dan zullen we zien waar mijn gevoel naar uit gaat.
Sommigen gaven aan dat een duikhorloge wellicht niet bijzonder genoeg was. Ik begrijp dat gevoel. Maar het is juist bewust een ‘alledaags’ horloge dat ik veel zal dragen. En niet een heel exclusief klokje bedoeld voor speciale gelegenheden.
Ik beloof bij deze dat wanneer ik niet trouw ik een Patek zal kopen
Dus @GrimFandango maak er een mooie prachtige dag van . Voor jullie vooral, het is jullie dag en zorg ervoor dat je dat ook zo gaat ervaren. Dan heb je een herinnering voor t leven… machtig mooi.
Je kunt je natuurlijk ook afvragen hoe ethisch het is om een soort van eigendomscontract te tekenen van een persoon, maar dat gaat misschien te ver.
Spijker en kop. Als je een Patek dagelijks zou dragen zou dat ook gewoon een deel van je stijl worden. Ik zou dus wel iets kiezen wat zo tijdloos mogelijk is, wat je ook over een jaar of 30 nog aan de pols kunt hebben zonder dat je je een ouwere jongere voelt die voor lul loopt.
Zo zijn zwaartekracht en verminderende elasticiteit twee redenen geweest dat ik nooit een tattoo heb gezet.
Tijdloos.
Gekte, dat was toch wanneer je steeds hetzelfde blijft doen terwijl je andere uitkomsten verwacht?
Drie en een halve ton voor een bruiloft zeg… Zulke zilveren lepels heb ik nog nooit gezien in mijn leven. Een trekdrop uit het ietwat modderige vuistje was al een traktatie waar ik vandaan kom.
Als jij daar je geld aan uit kunt geven feliciteer ik je van harte.
Mijns inziens gaat dat inderdaad te ver - je kan heel veel zaken zo uitleggen dat ze lelijk zijn.
Als mijn dame akkoord gaat (we zijn nog niet getrouwd) spreek ik binnenkort de intentie uit om voor altijd met haar samen te zijn. In het leven gaan weleens dingen mis, daar kan je niet altijd op voorzien.
De 41mm Black Bay heb ik gehad. Ik was superblij met de look en hoe het horloge voelt, maar hij was voor mij gewoon te groot. Nog vaak afgevraagd of ik er verstandig aan deed om er afstand van te doen want verder is het horloge ‘bang-on’ voor mijn stijl (voor zo ver ik die heb ) . Vandaar deels mijn enthusiasme over de BB58.