Trump

of deze:

image

1 like

Denk dat je gelijk hebt

Zal horloge zijn ter herdenking van zijn honderdste geboortedag, denk ik ook.

1 like

Erg grappig gespeeld in “The death of Stalin” door Lucius Malfidis. :grin:

1 like

Ik ben een pedokleptopyrofilatelist…

2 likes

Dat is iemand die postzegels spaart van kinderen die wegens diefstal op de brandstapel zijn beland???

1 like

4 likes

Iemand die gestolen kinderpostzegels in de fik steekt

1 like

Deze drie heb ik ook nog liggen. Dit zijn de foto’s van internet IMG_20230811_195547

IMG_20230811_195645

1 like

Oprechte vraag: waardoor ben je gefascineerd van staatshoofden / dictators / massamoordenaars?

1 like

Die meneer heeft vaak de avondvierdaagse gelopen…

6 likes

Ik hou van geschiedenis zit er altijd diep in te graven. Ik verzamel ALLE mensen die ergens een grote impact hebben gehad op de wereld. Mijn kinderen vragen er veel over. Probeer ze te laten zien welke lessen ze eruit kunnen halen. Bisschop tutu, tot nelson Mandela, apartheid.
Eerste wereld oorlog wat leidde tot de tweede wereld oorlog om zoveel redenen. Antisemitisme, nationalisme alle extremen.
Jammergenoeg zijn niet alle belangrijke menschen moeder theresa, florence nightingale.
Ik kom steeds vaker mensen tegen die de holocaust zien als een sprookje, niets weten over de grote issues in het middenoosten. Tis puur een hulpmiddel.

5 likes

Ik zie steeds mensen de topic heen en weer schuiven van algemeen naar off topic en terug. Wat mij betreft gaat het om de horloges die wat te vertellen hebben. Dus blijf met je fikken ervan af. Draag bij met een foto of een constructieve bijdrage en hou op met gezever waar het hoort. Dan snap je het gewoon niet.

3 likes

Kijk, dit is wel leuk gezever😂

2 likes

Vwb Trump vind ik deze wel leuk gevonden.
Zijn toupet zijn de wijzers :joy:

2 likes

Moet kunnen. Biden zullen ook wel grappige dingen zijn?

Een man die zijn top 10 lijstjes op orde heeft weet ik te waarderen

1 like

Zoiets?

4 likes

Je steekt graag zelf-gestolen kinderpostzegelverzamelingen in de brand? Daar is maar een klein forum voor te vinden haha

1 like

Wil gelovigen niet tegen de schenen schoppen maar moeder Theresa is naast beroemd ook berucht. Dit artikel schetst goed waarom. Kort samengevat: haar organisatie werd gesponsord door dictators en ze was een religieuze fundamentalist.

2 likes