Dan blijft er niemand meer over. Grote smurf? Of was dat ook een dictator met een geheime SM kamer?
Je kan ermee lachen maar de feiten zijn de feiten.
Met zijn postuur zou een lengtestreepje beter zijn, bedoel je?
Moeder Theresa was ook geen lieverdje. Dit is geen grap. Gandhi trouwens ook niet, maar dat ligt genuanceerder. Shit. Ik zie net dat anderen me voor waren. Excuses voor de doublure.
Mijn basis aanname is dat zodra er een persoonlijkheidscultus rond iemand ontstaat, die persoon waarschijnlijk niet goed is.
Zou toevallig zo kunnen zijn (ik zie geen oorzakelijk of ander verband), maar wel is het zo dat als er een persoonlijkheidscultus rondom iemand ontstaat er een heel leger aan fact-checkers opstaat om iets te vinden om dat beeld teniet te doen.
Edit: En dat is wellicht maar goed ook, cultussen zijn raar
Hitler was ook niet de makkelijkste
Ik heb Stephen Fry hoger zitten dan moeder Theresa, Reagan, Bush en de hele bende. Daar zou hij iemand eens een horloge aan moeten wijden.
Sowieso bij iedere stroming qua levensvisie, geloof, horloges verzamelen is het fout als het te extreem wordt…dat zag ik bij mijn eigen kerk, landen die extreem nationalistische ideeën krijgen enz
Het woordje TE !
Humor en maar zwaaien… Bij AliExpress ook te koop ook in het blauw
Misschien zit er een kern van waarheid in wat je schrijft…maar…Wil je wel een beetje op je woorden letten en ik kan me niet herinneren dat iemand hier jou heeft gekozen om op te treden als forumpolitie!
Dankjewel voor je antwoord. Wordt gewaardeerd en gerespecteerd. Als ik naar mezelf kijk, dan heb ik daarvoor geen horloges voor nodig waarop een persoon op afgebeeld die kiest voor macht in plaats van het mens zijn. (Verheerlijking) Overigens ken ik persoonlijk niemand die de holocaust ontkend maar wel mensen die ontkennen dat het tegenwoordig nog steeds gebeurd. En dat is triest genoeg.
Ja ik heb die ook gezien. Ze vragen er waanzinnige prijzen voor.
Kwam ik dit net tegen op de instagram pagina van onze grofgebekte NL-IRE horloge enthousiast
Mij niet gezien overigens wat een lelijk ding