Trust-level 2

Hee vrienden, na enige tijd een horloge in de la te hebben liggen wilde ik deze eigenlijk op het forum zetten. Helaas zag ik dat ik een trust level van 2 nodig heb om iets op het verkoop forum te plaatsen. Bijgaand kan je de statistieken van mijn account vinden, aan welke eis voldoe ik nog niet om dit te mogen doen?

Graag hoor ik het van jullie!

Casper

12 likes

Heb je al een tikkie van de ballotage commissie gekregen?

13 likes

Haha nog niet!

3 likes

De exacte parameters worden niet gecommuniceerd.
Actief zijn, braaf ook, en met een beetje geduld word je het dan vanzelf.

7 likes

Meer likes geven, het zijn altijd die zunige likers die vragen wanneer ze mogen verkopen. Elke dag leuk meedoen en binnen 90 dagen ben je zelfs tl3. Verkopen is hier geen doel maar bijkomstigheid.

61 likes

Super geheimzinnig doet men er altijd over. Ikke niet hoor. Heb zelfs een screenshot gemaakt op de dag dat ik TL2 werd:

Ik denk dat met name die 90 dagen het doen.
Wel vlug lezen dit bericht want de HF-politie zal zo wel ingrijpen :rotating_light::rotating_light:

25 likes

90 dagen of minimaal 5 topics aanmaken of meer dan 175 likes geven of meer dan 75 berichten aanmaken? :man_shrugging:

Toch niet zo heel spannend allemaal. Even geduld, voor je het weet zit je in off-topic.

Je kan ook overdrijven. Waar het vaak fout gaat in deze topics is dat genoemd wordt welk horloge men wil verkopen :wink:

11 likes

Bill Gates moet wel toestemming geven. :neutral_face:

5 likes

Aha, vroeg me al af waarom heb zo smooth gegaan was bij mij… Ik zit nog op Windows 98, dat zal het geweest zijn dan denk ik…

3 likes

Heb je zeker gelijk in… Echter, de horloges zijn voor mij maar 50% van de hobby. Het liefste lees ik topics die volledig escaleren en uit de bocht vliegen. Soort van horloge-sensatiezoeker zeg maar. Ik wilde gewoon zelf ook even een keer rebelleren…

11 likes

Het duurde voor mij 4 maanden tot ik level 2 was en iets meer dan een jaar voor level 3. Gewoon lekker genieten, berichten lezen, liken wat je leuk vind en natuurlijk hier en daar wat posten en daarmee likes ontvangen. Dan komt het level vanzelf wel :slight_smile:

7 likes

Ramptoerist Alan :rofl:

3 likes

Of je zet dat ding gewoon op Marktplaats. 90% van de leden hier heeft daar ook een account dus ze vinden het horloge wel als ze er interesse in hebben.
Verder gewoon geduld hebben en onthoud: kinderen die vragen, worden overgeslagen.

7 likes

Aha, we hebben de volger van @Chillekasper, @Fate_Amenable_To_Change en @RLC gevonden.

4 likes

kinderen die vragen, worden overgeslagen.

in elkaar geslagen was het toch? :grin:

2 likes

Marktplaats is your friend!

Dat was wel altijd wat ik dacht en toepaste. :rofl:

Dat is inderdaad wel waar het omgaat toch, als je het doet voor je trustlevels en de verkopen kun je misschien beter iets anders gaan doen. :man_shrugging:

2 likes

Ja, dat is inderdaad raar. Ik ben wel al ruim een jaar elke dag online geloof ik. Maakt dat verschil?

Pff ik weet het echt niet… Het enige wat je met drie kan is topic titels wijzigen en topics verplaatsen volgens mij.

1 like

Je vlag weegt zwaarder.

1 like