Trust-level 2

De laatste zullen de eerste zijn!

1 like

Zoiets, maar dan wat chiquer!

Ik speel het baasje. Om het even extra shady te maken: ik woon en werk deels vanuit Albaniƫ :blush:

5 likes

Ach wellicht zit er voor mij ook nog ooit gratie in, maar dat zal mij jeuken :scream:

1 like

Amen…

2 likes

juist, al die TL-3’ers hebben het niet door, maar ze worden gewoon geconditioneerd hier met het sociale credit systeem op het forum

2 likes

image
Dan zal het deze zijn geweest

1 like

Getting close :rofl: deze pooierbak is inmiddels weg

2 likes

Die focus? In ieder geval beter dan mijn Koga :joy:

2 likes

TL1 ontstijgen en een rolex kopen,. tja, sommige dingen zijn gewoon niet voor iedereen weggelegd. :rofl:

8 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die trust levels wel snap. Op Marktplaats kijk ik ook altijd hoe betrouwbaar iemand is, maar uiteindelijk zul je toch eens even moeten bellen of wat heen en weer moeten mailen voordat je weet wat voor een vlees je in de kuip hebt. Trust level 1, 2, 3 of 500 dat maakt mij niet uit. Ik wil het liefst gewoon even bellen even horen wie aan de andere lijn zit.

3 likes

Dat is sowieso veel pluspunten! :facepunch:

8 likes

Ja en nee… Als iemand met slechte bedoelingen een account aanmaakt, lang genoeg wacht en regelmatig post komt diegene op een gegeven moment toch op TL2. Dus zeker niet waterdicht en altijd blijven opletten!

3 likes

Ja dat bedoel ik dus dat die trustlevels wel te begrijpen zijn. Maar daarnaast ja het ook maar de vraag is hoe en wat. Ik heb creatieve dingen op marktplaats gezien. Bv iets verkopen en tegelijkertijd van iemand anders wat kopen.

Dus stel je verkoopt iets voor 50 euro. (A)
Tegelijkertijd koop je iets van 50 euro. (B)

Je speelt rekeninggegevens van A door naar B.
A maakt het over naar B.
B levert aan jou, A krijgt niks.

Ik moet afkloppen nog nooit problemen gehad met marktplaats. En een keer iets gekocht dat na een week kapot ging. Heeft die persoon me geholpen de garantie te claimen want dat was persoonsgebonden. Uiteindelijk is alles goedgekomen.

Nu is dit geen marktplaats. Maar het is wel weer online met vaak vooruit betalen. Ik denk dat hier wel liefhebbers rondlopen en er minder risico is. Maar ja rotten appels heb je overal.

We hebben ook een ervaring gedeelte.

1 like

:point_up: Ja dat dus. Meer waard dan alle sterren of wat dan ook. Je ziet precies wie de beoordeling deed.

3 likes

TL begrijp ik en juich ik ook toe. Komt misschien omdat ik niets wil verkopen :wink: Wat ik minder begrijp is dat TL1 ook geen gezocht topic mag maken. Dat helpt toch ook het lid dat nog iets heeft liggen en er zo vanaf kan?

1 like

Snap ik… platte band! Weg er mee. :wave:t2:

1 like

Idd! Aan het eind van mijn werkdag zo achtergelaten. Opgelost! :innocent:

1 like

Ah. Nu weet ik welke soort…

Kom ik ff goed weg dat je om mijn strip kon lachen :sweat_smile:

3 likes

ā€œMaar mijn Pontiac loopt nogā€