Trust Level 2

Wanneer behaal je de status Trust Level 2, als ik naar de voorwaarden kijk:

  • Visiting at least 15 days, not sequentially
  • Casting at least 1 like
  • Receiving at least 1 like
  • Replying to at least 3 different topics
  • Entering at least 20 topics
  • Reading at least 100 posts
  • Spend a total of 60 minutes reading posts

voldoe ik aan de gestelde eisen, of mis ik iets?

1 like

Maar dit zijn de standaardinstellingen. Het beheer hier heeft ze veel strenger afgesteld. Denk eerder aan een jaar actief bijdragen om TL-2 te worden.

5 likes

Het exacte aantal dagen, posts, likes etc voor het wisselen van een Level vermelden we niet, omdat dit bij sommige mensen kan leiden tot aangepast gedrag en omdat we dit af en toe bijstellen, aan de hand van ervaringen.

dus de of de FAQ klopt niet of de post klopt niet.

1 like

Alvast een samenvatting van dit topic;
niemand weet het, het is al 100 keer gevraagd, gewoon lekker posten, liken En topics openen en dan komt het na een jaar ongeveer wel goed.

5 likes

Volgens mij is tegenwoordig minimaal 1 jaar lid (en actief) zijn toch wel een van de minimale eisen om tl 2 te worden.

2 likes

Volgens mij zit hier :point_up_2:t3: je probleem.

Toen ik lid werd in 2020 was dit nog 6 maanden, maar inmiddels is al 12 maanden… ‘t is helaas niet anders…

1 like

Wat volgens mij ook uitstekend helpt, is om de moderators te helpen bij de uitofening van hun taak. Plaats veel vlaggen bij bepaalde reacties. Bijvoorbeeld bij deze.

4 likes

@Malice_Watch
Ik loop hier ook al een tijdje best actief mee en zo’n 2x zulke hoge stats als jij, maar dus ook nog geen TL-2. Heb overigens nog geen topics geopend. En ben ook nog geen jaar lid. Ik zie vanzelf wel wanneer ik TL-2 krijg, maak me er zelf niet zo druk om.

5 likes

Actief is het sleutelwoord. Je kunt wel een jaar lid zijn, maar als je niet meedoet kan het alsnog lang(er) duren.

Oh en, als je iemand bent die al een (paar) keer een dikke schorsing heeft gehad is 't ook snel klaar. Met hetzelfde gedrag val je telkens weer door de mand, ook al gebruik je ‘slim’ een ander IP-adres. Dan blijf je dus lekker op 't instapniveau, hoe actief en/of lief je ook bent. Geldt ook voor handelaren in de dop, daar hebben de mods ook een hekel aan.

Allemaal best logisch eigenlijk … :beers:

Ook als je TL3 bent kun je je berichten na een paar minuten niet meer bewerken hoor. Dus dat is geen argument.

Voor de leesbaarheid is het meeste weggehaald. Wat er nog staat, klopt aardig :sunglasses: