Trusted level 1

Ben nu sinds Juni 2016 lid van dit forum en wil eigenlijk eens iets gaan verkopen.
Iemand enig idee hoe ik trusted level 1 kan bereiken.
Alvast bedankt voor de hulp.

1 like

Het trustlevel dat je nastreeft is ‘normaal’ (beetje rare vertaling van ‘regular’) en die krijg je als je een aantal weken wat reageert op topics en zelf een paar topics start.

Succes! PS. wat voor leuks heb je te koop?

Misschien wel een Seiko skx die net tussen de spruitjes heeft gelegen in de AH

1 like

Ja skx gemodificeerd.

Toch klopt dit niet.
Ik reageer regelmatig op diverse topics en heb er zelf ook enkele gestart maar er veranderd niets aan mijn status sinds ruim een jaar.

ja dan is de frequentie toch te laag denk ik

probeer maar eens de komende drie weken wat actiever mee te draaien, dan komt dat vast goed

ah een @HanDavinci?

1 like

:grinning:

Jullie zijn zo grappig.

TS: Kerel die link is wellicht niet zo accuraat als ik dacht en jij waarschijnlijk nog steeds denkt.

Precies, even net zoveel spammen als @anon50762135EV en dan heb je je lvl 2 status binnen een paar daagjes zelfs denk ik wel.

2 likes

Dank je Ayrin
Ben dus level 2 en kan een advertentie plaatsen.
Nou die komt eraan.
Nogmaals bedankt

1 like

hatsa! ging dat even snel! :wink:

Blijkbaar je 'hard op" afvragen waarom je geen level 2 bent en hup…

1 like

Haha toevallig heeft hij er wel eentje van mij :sunglasses:

1 like

nou die zal dan wel snel verkocht zijn, ik ga in elk geval de horlogemarkt even F5’en

1 like

Die vind je niks :upside_down:

TS lees mijn edited post.

Nee, zodra @anon50762135EV ergens in een topic opduikt heeft dat een bepaalde werking op mensen! Bij TS een ander trustlevel en bij mij hele hordes vrouwen achter me aan…

2 likes

Het is een modded skx ! Heb jij je kotsemmertje klaar staan? Toch niet te zwaar getafeld, daarnet… Als dat maar goed komt ten huize @anon50762135EV

2 likes

Was gewoon niet duidelijk wat de status lid inhield maar is nu helemaal opgelost.
Nogmaals Ayrin bedankt.

1 like