Twijfelde ik even of ik DAT nou opgeschreven had, want dat natuurlijk geheid een dubbele degradatie opgeleverd. Maar gelukkig…
Pas op voor de stiekeme flaggers, moraalridders die gaan huilen als je quote grapjes maakt.
moet je nu jezelf flaggen?
Hoe dan?
Ik ben maar trustlevel - (min??)2 (toch gedegradeerd???), dus ik weet dat natuurlijk niet. Maar dat meisje kijkt wel erg ongelukkig, moeten we anders misschien blurren (voor later, ze kan hier toch niet eeuwig zo blijven kijken?)
Dat blurren heb ik nog niet onder de knie🤫
ik , oh nu krijg ik een automatische mededeling dat ik teveel alleen met HJdT communiceer. Heftig! Anderen toelaten! Komt u maar, ik pas wel op. Degradatie ligt klaar in de bosjes.
Sorry Blauwbeertje… Ik blijf er voortaan wel weg was toch al niet zo’n actieve dagbraker
Ik snap best dat minder actieve leden een minder belangrijke rol krijgen toebedeeld. Maar omdat het TRUSTlevel heet, klinkt het alsof je minder te vertrouwen bent. Dat voelt niet zo lekker …
Dat is precies wat Jur ook schrijft, lees zelf maar even …
Hier is de link naar de discourse uitleg.
Alleen doen de moderators daar weinig mee. Zij hebben andere voorwaarden gesteld dan de standaard. Wat de voorwaarden zijn delen ze niet omdat anders mensen hun gedrag aanpassen om zo snel mogelijk hun trustlevel te verhogen.
Zojuist bericht dat ik weer terug ben gegaan naar TL3
Dus ik zat ernaast.
“I stand corrected”
zonder er wat voor te hebben gedaan?
Ja.
Wat zou je ervoor moeten doen?
Dat vroeg ik me hierboven ergens dus al af: blijkbaar overkomt zoiets je gewoon. Net zoals een lintje van de koning. Maar dan anders.
Dat wil jij niet weten
Ik ben geen TL4, en zal die top nooit halen.
Dus feitelijk is alles heel gewoontjes op HF.