Trustlevel en titel aanpassen

Kijk hier al een tijdje rond en zie nu dat ik van trustlevel 3 naar 2 ben gedegradeerd… Volgens mij geen stoute dingen gedaan (geen bericht van gehad in elk geval). Vraag is dan ook of dit normaal is? Reageer hier niet veel, maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan.

Vraag 2: Net iets verkocht en kan nu de titel van het verkooptopic ook niet aanpassen naar “verkocht”, zou dit met mijn degradatie te maken kunnen hebben?

Dank voor een eventueel antwoord!

EDIT: Hier kan ik gek genoeg wel de titel aanpassen…
EDIT2: had mijn verkoopadvertentie eerst in de verkeerde categorie (banden) geplaats en een behulpzaam lid heeft hem voor mij verplaatst, wellicht dat dat er ook mee te maken heeft

Als je weinig actief bent kan je ook terug gaan van TL3 naar TL2. Van TL2 naar TL1 kan niet op die manier.

2 likes

Soms wordt je teruggezet als je inactief bent. Lekker veel schrijven en je bent terug bij drie.

Edit: wat @koekoek zegt ja.

1 like

Dank u voor de snelle antwoorden!

TL2 is wat mij betreft ook prima, ben meer een lezer.

Heb hem net even voor je in het archief gezet.
Dat hoort erbij als je TL3 bent, je moet ook vlaggen enzo … dus je krijgt het er alleen maar druk mee, moet je helemaal niet willen. :wink:

2 likes

haha, dat zal dan wel de reden zijn dat ik demotie gekregen heb, ben niet zo van het vlaggen :triangular_flag_on_post:

Maar ook meer omdat ik bang ben om per ongeluk iemand zijn topic te verplaatsen. Maar dank weer!

1 like

Daar moet je best wel je best voor doen hoor, gaat niet zomaar. Ik ben meestal zelf wel behulpzaam binnen de verkoophoekjes en bij nieuwe mensen die een vraag over waarde enzo hebben. Verder bemoei ik me er niet mee. Ik heb nog nooit iets ‘per ongeluk’ op een andere plek gezet en als wel, zet ik het weer terug.

2 likes

Wel eens de wind van voren gekregen omdat ik het gore lef had een verkocht item naar het archief te verplaatsen.
Verkoper vond het namelijk prettiger dat “al zijn volgers” een paar dagen de tijd zouden hebben om spijt te krijgen van het niet bieden ofzo ?!?

13 likes

… narcistische trekjes!
:joy:

Heb ik nog niet meegemaakt. Als dat wel voorkomt doet me dat ook niet zo heel veel. Verkocht is verkocht en zo lang je in de etalage blijft neem je spreekwoordelijk de ruimte in van een ander, dus weg ermee …

5 likes

Zie regelmatig horlogewinkels die het dan “tof” vinden om hun hele website te vullen met horloges die ze ooit hebben verkocht waardoor het huidige aanbod heel slecht zichtbaar is. Dit begrijp ik ook niet…

3 likes

Ik ben ook van TL3 naar 2 gegaan… maar ja ik was stout

5 likes

Misschien hebben ze wel niks te adverteren.
Dan kun je maar beter interessant doen, met ouwe meuk die je niet meer hebt … :beers:

1 like

Buiten een nogal verdwaasde blik en de daaropvolgende bulderlach deed het me ook bepaald weinig…

5 likes

Ja dat vond ik niet tof. Hoe durfde je.

4 likes

:joy:

1 like

Internet warrior… Toetsenbordheld… dan durf ik wel …

2 likes

Snap ik. Ik wil het ook altijd doen maar dan is @junior me weer voor. Zo boos.

1 like

BountifulSecretAmericanbulldog-size_restricted

:beers:

3 likes

Ik heb hetzelfde meegemaakt hoor. Ik was 3 en dan plots 2. Ik open een paar keer per dag de site om wat te lezen en te liken, maar postte niet veel meer. Zal daar wel mee te maken hebben.

1 like

Je hoeft niet per sé te vlaggen om tl3 te krijgen hoor.

Zonder kom je er ook wel. :+1:

1 like