Trustlevel en titel aanpassen

Dat is dus omdat dat bericht gevlagd is. Als TL-3 kan je een bericht op verschillende manieren vlaggen, één daarvan blurt een bericht onmiddelijk, maar er zijn ook andere vlaggen.
Je hoeft helemaal niets te vlaggen om TL-3 te worden of te blijven. Ben ruim een jaar TL-3 en heb toevallig deze week voor de allereerste keer iets gevlagd (geblurred). Het bericht bevatte een naam + foto van een privé persoon (buiten HF) in een negatief daglicht, mogelijk zelfs onterecht en dus smaad. Dit kan negatieve gevolgen hebben voor HF.

Minder gediend ben ik van de ̈ongevraagde “hulp” van leden die de titel van mijn TK post uit eigen beweging aanpassen omdat ze een betere beschrijving van mijn te koop aangeboden horloge denken te hebben. Of een druiloor die niet weet wat OHPF betekent en het TK topic van mijn nog niet verkochte item ongevraagd naar het archief verplaatst (was niet jij, @Jos )

3 likes

Bij mij staat bij vertrouwensniveau lid. Valt dat onder trustlevel 3 of 2? Of is dat weer iets anders?

Dan ben je nog een Prospect :laughing:

3 likes

Nu vlag ik vrijwel nooit, dus of dat een eis is waag ik te betwijfelen.

1 like

Ik ben zo benieuwd naar wie dat was. Maar da’s een lelijke neiging van me. :joy::joy::joy:

1 like

Is niet zo

1 like

Wellicht omdat je een vermoeden hebt en wil weten of dat klopt?

Ik heb namelijk een vermoeden (getriggerd door het woord ‘volgers’) en het zou heel grappig zijn als die zou kloppen.

6 likes

Exact dat. Ik zou me dood lachen als m’n vermoeden zou kloppen. Maar zo niet, dan zou het een leuke verrassing kunnen zijn, en is de lijst met Kolderieke Krotenkokers™ weer een naam langer. :+1:

3 likes

Daar zit nou ook niet iedereen op te wachten hé
Tenminste, ik zeker niet.

1 like

Zo lollig dat dit nu een eigen leven gaat leiden. Lees anders nog even wat ik schrijf, hoe ik het schrijf en zie vervolgens de smiley erachter …

2 likes

Als vier mensen reageren omdat ze je bericht verbatim nemen zou je je af kunnen vragen of het sarcasme wel door is gekomen. De formulering leek serieus, dus ik denk dat de bal bij de zender ligt. :slight_smile:

2 likes

Geweldige term, maar vanwaar het trademark symbool erachter?

1 like

Heh. Kijk, zo zit je @junior te vertellen dat z’n grap niet doorkwam, en zo bewijst iemand dat je eigen grap ook niet goed viel. Zo jammer dit.

1 like

Blijft wel dat het een geweldige term is.
Een verrijking van de Nederlandse taal.

1 like

Net zoals huizenmakelaars, in hun etalage veel fotos met verkocht op, mensen denken dan Zoooooo die doet goeie zaken en is een goed kantoor

2 likes

Echt?

:joy:

Ik vind alles prima, ontvanger … :beers:

Voor iedereen die 'm verder niet meekreeg, vlaggen heeft natuurlijk helemaal niks met “wel of niet TL3” te maken maar het wordt wél zeer gewaardeerd als je de mods een beetje helpt. Dat laatste heb ik niet zelf verzonnen, dat roept Jur steeds en staat ook impliciet in de regeltjes “zie je iets wat niet klopt, plaats een vlag en een mod kijkt ernaar”. Ik ben er zelf niet moeilijk in hoor, als ik iets zie waarvan ik denk dat het niet oké is: Hoppa … :golf:

Tijd om iets te gaan doen, fijne dag!

2 likes

PB’s om me ter verantwoording te roepen houd ik ook niet zo van. Vlag me dan maar denk ik dan.

Nee, maar roepen dat je principieel niet vlagt kan resulteren in een TL teruggezet worden. Als TL-3 word je geacht mee te helpen het forum clean te houden.
Dat topic van die kerel die meteen iedereen uit begon te schelden is een voorbeeld van iets dat terecht veel is gevlagd.

4 likes

Ons aller toetsenbordheldje onder pseudoniem DelanoG (e.v.a. namen)? Man, dat was toch wel een gefrustreerd ventje.

Je bedoelt deze? Delano:wink:

1 like

Neuh, maar ik kom niet veel meer in topics waar gevlagd zou moeten worden. En ja, het C woord is verboten, dus… (Nee, niet onze ex uit Gelderland, maar the phenomenon that swept the globe)

Eigenlijk best verbazingwekkend hoe goed het hier in de regel lijkt te gaan.

1 like