Trustlevel en titel aanpassen

Haha ik ook niet. Covidtopic is weg, F1 vermijd ik en in Dagbrakers zitten plotseling wat echt onaangename mensen.
Ik heb ook wel gewoon mensen aangesproken op een onfatsoenlijk of irritant bericht, maar dan krijg je de wind van voren en insinueren mensen dat je het er om doet.

1 like

Nooit geweten dat vlaggen helpt, wel vreemd dat likes uitdelen geen soortgelijk effect heeft. Al enige tijd ben ik meer een stille genieter van het forum en valt ook m’n trustlevel geregeld terug naar niveau 2 (ook al een jaar geen NA’s :blush: om over te posten). Soms is het vervelend wanneer ik een topic van een nieuw lid wil verplaatsen, maar er zijn meer behulpzame leden die dit doen.

3 likes

Trustlevel 3 moet je gewoon kunnen blijven tenzij je de boel hier expres loopt te verzieken. M.i. een beetje apart om terug te vallen in TL als je eerder al aan alle “eisen” hebt voldaan.

1 like

Als je niet actief bent en blijft val je automatisch terug, zo werkt het systeem nu eenmaal. Is natuurlijk ook niet zo gek, een TL geeft je betrokkenheid aan en als je niet (meer) meedoet ben je niet betrokken.

Heeft dus niks met gedrag te maken. Dat kan ook een reden zijn maar dan grijpt een moderator bewust in …

1 like

:thinking:

Duh, duidelijk dat het systeem zo werkt. Zeg alleen dat ik mij er niet in kan vinden.

:beers:

Ik heb een stuk of 8 berichten gekregen met “Gemarkeerd bericht verwijdert door staflid”
En dus terug gegaan van 3 naar 2.
Als ik die dingen hier rechts en links lees, waarschijnlijk voor het leven.

Wel vreemd dat diegene die daartoe aanzet niet teruggezet wordt, maar hé …
Het is heel erg verschrikkelijk :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

YiZiILb

1 like

Deels eens, al zijn de eisen van meedoen niet altijd duidelijk. Ook viel ik voorheen nooit terug in niveau, dus lijken ze ook te veranderen (al kan mijn activiteit altijd op het randje hebben gezeten).
Ik kijk al jaren dagelijks op dit forum en reageer en like best wel eens op posts van anderen. Dan lijkt het soms alsof reltopics openen beter gewaardeerd wordt dan als trouw lid gewoon gebruik maken van het forum.

5 likes

Ik heb ook geen idee eerlijk gezegd. Wel kan ik me erg goed voorstellen dat als je alleen maar meeleest en nooit (meer) iets bijdraagt dat je dan een lager TL hebt/krijgt dan iemand die iedere dag (on)zin loopt te verkopen door berichten te plaatsen en likes uit te delen aan bevriende HF’ers … :wink:

Moet je vooral doen om in de strip te komen, toch @Jurk:sunglasses:

4 likes

Geliket maar ik ben niet je vriend, buddy!

2 likes

Ik vind de hoeveelheid posts niet een graadmeter voor de hoeveelheid die iemand ‘bijdraagt’, soms kan iets op z’n beloop laten juist een bijdrage leveren :stuck_out_tongue:.
De meeste fijne dingen zijn gekoppeld aan tl-2, dus ik vind het op zich prima. Zelf zou ik continuïteit ook wel waarderen, m’n vrouw degradeer ik ook niet tot scharrel als de nieuwigheid er een beetje vanaf is :rofl:.

4 likes

:joy:

Zeker! Dat helpt!!

2 likes

Blurren is een geintje dat iedereen kan. En iedereen kan er op klikken en bekijken.

Niet verder vertellen!

4 likes

Beetje een spoiler .

Dat is één ding dat zeker is. Wat minder grappig is, zijn leden die niet-bestaande regels afdwingen zoals een voorstelronde vragen/eisen in een waardebepalingstopic (van een nieuw lid). Dat verpest ook een beetje de mystiek rondom opa’s gouden hublot, gevonden in een taxi.

5 likes

Zodan. Dan heb ik nog wel even te gaan vrees ik :joy:

1 like

Gek, ik zie niemand die vraagt wat je dan hebt gedaan? Hoe stout?

2 likes

Niet gelijk helemaal diep in de spygology gaan natuurlijk!

1 like

Het maakt ook niet uit. Ik was alleen in de veronderstelling dat dat een stuk minder lang duurde hahaha. Als je kijkt naar de requirements die je vind op de page van Discourse kijk dan voldoe ik nu al aan alle eisen van TL2. Had al wel vernomen dat de beheerders deze requirements niet geheel volgen maar had ook niet ± een jaar verwacht eigenlijk haha. Maar no worries, komt vanzelf wel :innocent:

1 like