Ik ben een enthousiast lid van dit forum. D.w.z. ik lees bijna dagelijks de vele leuke draadjes hier. Vooral het lezen van de lange verhalen met prachtige foto’s van horloges e.d. vind ik heel leuk. Reageren doe ik ook wel. Zelf posten doe ik niet zo vaak. Slechts een paar keer, w.o. nu.
Eigenlijk had ik er nooit zo bij stil gestaan, maar vraag mij nu toch het volgende af.
In mijn herinnering (ik heb het niet nagekeken) heb ik mij ergens medio 2022 als lid aangemeld op dit forum. Ik weet wel dat ik een keer een melding heb ontvangen, dat op 29 juli 2022 trustlevel 1 aan mij is toegekend.
In 2024 besloot ik mij toch eindelijk maar eens een keer op een fatsoenlijke manier op dit forum aan jullie voor te stellen. Dat was op 20 april 2024. Dus nog niet zo lang geleden. Ik ben nu ongeveer 2 1/2 jaar lid op dit forum. Ik heb nog steeds trustlevel 1 en nog geen level 2. Komt dit omdat ik mij pas in april van dit jaar eindelijk aan jullie heb voorgesteld? Of is hier een andere verklaring voor?
Om TL 2 of zelfs TL 3 te worden moet je hoogst waarschijnlijk mee posten, liken, reageren, topics maken… ofwel gewoon erg actief zijn. Dan komt de volgende TL stap vanzelf wel
De precieze vereisten om in trustlevel te stijgen worden opzettelijk niet bekend gemaakt dus dat blijft gissen. Er zijn ook al tientallen keren dit soort topics aangemaakt, de zoekfunctie is je vriend!
Wat betreft van TL 1 naar TL 2 valt er niets te gissen. Je moet 365 dagen actief geweest zijn op het forum, niet persé aaneengesloten. Voor TL 2 naar 3 is het minder concreet. Je moet daarvoor een actieve gebruiker cq bijdrager zijn en de criteria zijn niet gecommuniceerd.
Ik had voor mezelf toch al een paar keer een downgrade of ban verwacht het laatste jaar. Nog beter mijn best doen daarvoor dus nog… …in “mijn tijd” ging het nog heel snel met de TL-upgrades.