Heel benieuwd of er leden zijn die een Tsar Bomba (aka RM on a budget) in hun bezit hebben. Ik heb even gezocht op topics van Tsar Bomba, maar kwam vrij weinig tegen.
Voor de ene een absolute no-go, voor de ander helemaal geweldig. Zelf vind ik de versies met carbon bezel wel gaaf. Heb je een Tsar Bomba, gooi dan even een plaatje in de comments!
Je zegt on a budget, maar is dat dan een budget van 10k+ of een make believe budget van <1000. Met horloges zoals dit haal ik dat er zo snel niet uit (oftewel, niks voor mij. Veel te overdreven looks.)
Deze zitten een beetje tussen de €500 - €1.000 met enkele uitschieters naar €2.000 - €3.000 waarbij je diverse onderdelen kunt wisselen en zo diverse looks kunt creëren.
Ja, het is zeker een controversieel design. Je vind het gaaf of je wil er nog niet dood mee gevonden worden.
Ik heb er weleens 1 overwogen maar ik vind ze te dik en groot en denk daardoor dat ik hem niet vaak zou dragen. Voor heel af en toe wel leuk. RM kan ik toch niet betalen en al kon ik het wel dan wil het niet aan een RM uitgeven.
Ik heb maar 16,5cm pols dus dat gaat hem niet worden. Was hij nou kleiner en dunner (zoals een RM 67) dan had ik hem ook vaker gedragen wellicht wel gekocht voor erbij.