Tsar bomba only

Heel benieuwd of er leden zijn die een Tsar Bomba (aka RM on a budget) in hun bezit hebben. Ik heb even gezocht op topics van Tsar Bomba, maar kwam vrij weinig tegen.

Voor de ene een absolute no-go, voor de ander helemaal geweldig. Zelf vind ik de versies met carbon bezel wel gaaf. Heb je een Tsar Bomba, gooi dan even een plaatje in de comments! :grin:

11 likes

Je zegt on a budget, maar is dat dan een budget van 10k+ of een make believe budget van <1000. Met horloges zoals dit haal ik dat er zo snel niet uit (oftewel, niks voor mij. Veel te overdreven looks.)

Deze zitten een beetje tussen de €500 - €1.000 met enkele uitschieters naar €2.000 - €3.000 waarbij je diverse onderdelen kunt wisselen en zo diverse looks kunt creëren.

Ja, het is zeker een controversieel design. Je vind het gaaf of je wil er nog niet dood mee gevonden worden. :yum:

1 like

:point_up_2:dit dus

3 likes

Bij @SuperC kun je er eentje kopen voor een leuke € 350,00

3 likes

@lasteraar heeft er kort eentje gehad toch?

1 like

Ik dacht een Richard Miller , maar dit is het dus niet
Heel leuk horloge , bedankt voor het delen .

1 like

Die bij ten2two is mijn ex🫶

Spulleke hoor.

Grappig ding voor deze centen.

Vond m best grappig
Maar keihard een nep RM natuurlijk

3 likes

Mooie horloge maar de naam had anders gekund naar mijn mening

1 like

Ja helemaal mee eens. Heb trouwens de zelfde als @lasteraar besteld, ben benieuwd! :grin:

1 like

Ik heb er weleens 1 overwogen maar ik vind ze te dik en groot en denk daardoor dat ik hem niet vaak zou dragen. Voor heel af en toe wel leuk. RM kan ik toch niet betalen en al kon ik het wel dan wil het niet aan een RM uitgeven.

Klopt, het zelfde geld voor mij haha. Polsen zijn 18,5cm dus de maat kan ik wel hebben. Het is alleen geen allerdaags iets. Leuk voor af en toe :grin:

1 like

Ik heb maar 16,5cm pols dus dat gaat hem niet worden. Was hij nou kleiner en dunner (zoals een RM 67) dan had ik hem ook vaker gedragen wellicht wel gekocht voor erbij.

1 like

Hij is inmiddels binnen, de Richar… uhhh Tsar Bomba! :bomb: :stuck_out_tongue:

3 likes

Daar is de volgende alweer :joy:

1 like