tse92

Mooie Certina gekocht van @tse92

PostNL liet het horloge een leuke rondreis terug naar België maken, maar DPD ging beter.

Communicatie was super, heel betrokken verkoper!

1 like

Een tweetal horloge van TSE92 in ontvangst mogen nemen voor een zeer zeer schappelijke prijs. Vriendelijke communicatie en snelle service.
:star: :star: :star: :star: :star: voor deze zuiderbuur.

1 like

Horloge verkocht aan @tse92. Heel erg vlotte communicatie en snelle betaling. Kortom , aanrader om zaken mee te doen. Veel plezier met je horloge en graag tot een volgende keer Tarek!

1 like

Van Tarek @tse92 een erg mooie Certina overgenomen voor een zeer schappelijke prijs. Fijne transactie door de zorgvuldige verzending en de vriendelijke communicatie. Kan @tse92 van harte aanbevelen!

1 like

Zojuist een tissot seastar powermatic overgenomen van Tarek. Super vlot verlopen. Een aanrader.

1 like

Zonet @tse92 aan de deur gehad voor mijn grijze Casioak op te halen. Hier hoeft niet veel over gezegd te worden. alles was top van aan het eerste contact tot de ophaling. Dikke aanrader :+1:

1 like

Afgelopen week een horloge van Tarek mogen overnemen. Prettige en fijne communicatie, en veilig ingepakt verzonden. Horloge zag er nog beter uit in het echt! Volgende keer weer :wink:

1 like

Deal gemaakt met Tarek @tse92

Leuk, zoals het hoort!

Aanrader​:blush::+1:t3:

1 like

Onlangs een horloge aan Tarek @tse92 verkocht. Prettig contact en de deal snel rond.

Absoluut een aanrader :+1:t4:

1 like

Mooie Oris overgenomen van Tarek. Prettig contact, komt afspraken na en horloge snel en keurig verzonden👍🏻!

1 like

Mooie Longines over genomen van @tse92 - het was een zeer vlotte en correcte verkoop, waarvoor dank!

De wereld was zodanig klein dat de uiteindelijke overdracht - die begon met een eerste contact op een Nederlands forum - eindigde bij mij thuis :sweat_smile:

Bedankt nog eens voor de persoonlijke aflevering van de watch :+1:t2:

1 like

Zeer mooie Citizen mogen overnemen van @tse92. Transactie en verzending gingen vlot en het horloge is naar wens. Heel erg bedankt!

1 like

Een mooie Oris BCPD overgenomen van @tse92.

Al eerder een horloge van Tarek gekocht en wederom leuk contact, snel reactie en vlotte afhandeling, horloge als beschreven, kortom :ok_hand:t2:.

Koop je snel weer iets moois Tarek?

Je weet me te vinden als je er weer vanaf wilt :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Mooie nieuwe MoonSwatch overgenomen van @tse92. Snel geregeld, snel betaald en snel verzonden. Kan niet beter :grin:

1 like

Prettig net @tse92 samengewerkt. Een aanrader!

1 like

Een horloge aan Tarek @tse92 verkocht. Snelle en duidelijke communicatie, een prettige overdracht. Een aanrader dus :+1:

1 like

Horloge van @tse92 gekocht. Fijne communicatie en hij was zo vriendelijk om me tegemoet te rijden om de lange afstand te overbruggen. Heerlijk nog wat gedronken en wat gepraat. Supper vriendelijke gast, 5 sterren!

1 like

@tse92 heeft van mij een horloge gekocht. Hier kan je kort en bondig over zijn dat alles dik in orde was. En een toffe babbel er gratis bij. Dikke :+1:

Een Tudor overgenomen van @tse92 , hele fijne communicatie. Nogmaals dank Tarek, Nick is helemaal blij met zijn 1ste Echte horloge.
Horloge was precies zoals omschreven!!