Tsnre89

Vandaag horloge verkocht aan ernst/@Tsnre89
Na tijdje heen en weer berichtjes sturen vandaag tot fysieke ontmoeting gekomen.
Heldere communicatie vooraf en ook de overdracht verliep prima.
Toffe gast en prima koper dus. Zou ik in de toekomst zeker nog zaken mee doen.

1 like

Gisteren mijn Rolex verkocht aan @Tsnre89.

Zeer snelle communicatie en ontmoeting. Gezellig over horloges gesproken en probleemloze overdracht. Aanrader dus.

Groet

2 likes

Vandaag horloge verkocht aan @Tsnre89.
Hebben contact gehad via de app, en de deal was zo beklonken. Fijne communicatie en ook de overdracht verliep vlekkeloos.

Toffe gast en prima koper dus. Zou ik in de toekomst zeker nog zaken mee doen.

En @willemC ook bedankt voor het doorsturen :ok_hand:t3:

2 likes

Vandaag voor de tweede keer zaken gedaan met @Tsnre89 dit maal was het een trade + cash. wederom was alles super snel geregeld en deal was zo beklonken!

1 like

Vandaag een IWC overgenomen van Ernst @Tsnre89. Vlotte communicatie, snelle deal. Horloge was zoals omgeschreven. Prima!

1 like

Potverdikkie, een heerlijk horloge overgenomen van Ernst (@Tsnre89). Naar volle tevredenheid! Meer dan dat zelfs!

Toen ik Ernst een een hele tijd geleden vroeg of hij me wilde benaderen als hij de TT DJ beu was had ik niet verwacht dat er nog een bericht zou komen. Toch kwam deze een week geleden. Vandaag ben ik, na een week appen met Ernst, het horloge eindelijk gaan ophalen. Super dat Ernst op me wilde wachten tot ik funds had vrijgemaakt!

3 likes

Vandaag een DJ aan Ernst overgedragen. Soepele deal, prettige communicatie. Gewoon een fijne vent!
Veel plezier ermee @Tsnre89! :beers:

2 likes

Gister een horloge gekocht van @Tsnre89.
Hele fijne zaken doen en alles enorm snel geregeld.
Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag op een winderige Van der Valk parkeerplaats afgesproken met @Tsnre89. De schnitzel ging helaas aan ons voorbij (alleen afhalen, en om nou in je auto een schnitzel weg te klappen…) Uit de beide kofferbakken werd wat moois tevoorschijn getoverd (het zal er ongetwijfeld verdacht uitgezien hebben, gelukkig was ik wel met een nette auto) en de ruildeal was al snel beklonken. @Tsnre89 ging er vandoor met mijn BB58, ik met zijn Omega FOIS. Prettige deal en ondanks dat we stonden te blauwbekken nog wat over horloges staan ouwehoeren.

Leuk, horloge zoals omschreven, snelle communicatie: top! Enjoy @Tsnre89 en succes met de laatste loodjes :wink:

2 likes

Vandaag een prachtige Tudor gekocht van @Tsnre89 overdracht was top. Gezellig over van alles en nog wat gekletst. Aanrader!

1 like

Vandaag een BB58 overgenomen van @Tsnre89. Aardige kerel, duidelijke communicatie. Aanrader! Met Ernst kun je goed en betrouwbaar zaken doen.

1 like

Opnieuw een prettige ervaring met @Tsnre89. ‘s Ochtends vroeg een paar berichten op en neer, in de middag al afgesproken. Ernst is aardig, betrouwbaar en een absolute aanrader om van te kopen of aan te verkopen.

2 likes

Vandaag een mooie clasp ontvangen van Ernst!
Vlotte transactie en alles volgens afspraak.

Tot de volgende keer!

1 like

Gisteren een horloge verkocht aan @Tsnre89. Communicatie liep vanaf het begin heel soepel en respectvol.

Afgesproken bij een Vd Valk en onder het genot van een kop koffie de deal netjes afgerond. Ernst is een cool forumlid die veel kennis heeft van horloges.

Thnx voor de prettige deal, en wie weet tot ziens!

1 like