(tu) De Poll voor de meeting (td) en hoe kom je er?

poll :: Op welke dag kun jij aanwezig zijn?

Start is rond 15:00 uur, gaat echter door tot… in ieder geval na borreltijd.

http://poll.qualitysign.nl/][img]http://poll.qualitysign.nl/imageresult/3306.png[/img

En…

poll :: als ik kom, dan kom ik met…

http://poll.qualitysign.nl/][img]http://poll.qualitysign.nl/imageresult/3313.png[/img

Dank je Tom!

Even nog over de locatie.
Is er geen Van de Valk in Utrecht?
Zoiets voldeed het vorige keer prima in Eindhoven.

Ik ga morgen even wat zoek wat handig is qua openbaar vervoer, auto en daarbij ook nog gezellig is.

Sorry dat ik de spelbreker moet zijn: ik kan beide dagen niet… (m’n vriendin en ik wandelen dat weekend rond in de kerstsfeer van Maastricht)

Als ik jullie misschien toch behulpzaam kan zijn door wat suggesties te doen voor een locatie:

  • Hotel Park Plaza (ligt pal naast Utrecht CS, ook met de auto redelijk te bereiken en met een eigen parkeerterrein)
  • Hoog Brabant (ligt “in” Hoog Catherijne/ Utrecht CS, maar heeft eronder ook een parkeergarage (“Radboud”)
  • Van der Valk Breukelen: ligt aan de A2 (afslag Breukelen) en naast station Breukelen.
  • AC restaurant Utrecht (ligt in Utrecht zelf, aan de A2 (afslag “Oog in Al”) Er is ook een AC restaurant in Utrecht-De Meern, aan de A12. Bereikbaarheid met OV is matig, denk ik.
  • Motel Van der Valk Vianen: prima met auto te bereiken (A2, afslag Vianen), ernaast ligt een busstation (maar hoe de busverbinding is met bijvoorbeeld Utrecht CS weet ik niet)

Misschien hebben jullie hier wat aan.

Groeten,
KJ

Ik ben bezig met hotels te bellen. Hotel Park Plaza is geen optie, daar kunnen we geen ruimte krijgen die een beetje afgelegen is. En dat is wel prettig als je ziet wat er meegnomen kan worden.
Onze lokatie moet minimaal in een hoek zijn waar geen doorloop kan plaatsenhebben.
Ik heb de poll daarom uitgebreid met de vraag hoe je er gaat komen. Als nou vrijwel iedereen met eigen vervoer komt of bv in Utrecht bij iemand in kan stappen (desnoods een bus) kunnen we wat verder uit de stad gaan kijken en een lokatie kiezen die wat gezelliger is en meer mogelijkheden heeft.
Stem even!

Ik onthoud mij van stemmen in de tweede poll…

Gerwin

Dat snap ik.
Als je niet komt de tweede poll negeren svp.

Diegene die niet kunnen, op welke datum kunnen zij dan.
Of hebben ze helemaal geen zin in een meeting.

Een andere datum is dit haast niet meer mogelijk Tom. Ervoor kan niet omdat de Fortissen er niet zijn, erna is het kerst en nieuwjaar, dan heeft iedereen het meestal erg druk.

Wordt een kleine meeting dan

Nee, valt wel mee. Ik weet al van een groot aantal mensen dat ze komen (of het gaan proberen). Valt me trouwens op dat men van dzvl niets laat horen. Ik heb Dale een PM en een mail gestuurd om de mensen er daar er op te wijzen, het is eerst een horlogemeeting voor alle enthousiastelingen, dan pas een horlogeforum.nl meeting (door de hrologe.pagina.nl limited). Maar geen reactie. Misschien is hij op vakantie.

Ik zal er wel een topic van maken.

Hallo Tom, ik bijv. was wel van plan te komen en kan (kon) op zich ook wel die dag maar heb inmiddels andere -sportieve- verplichtingen. Vind het een leuk idee en sluit een volgende keer niet uit…

Op zich lijkt mij de meeting een erg leuke happening worden (uitreiking limited, Russwatch, de gezichten bij de namen zien!) Mocht ik het op een of andere manier nog in kunnen passen dan zal ik zeker komen. Het is dus zeker geen desinteresse!

Ja, in principe doe ik mee als geen andere verplichting tussen komen.
Dit is een mooie gelegenheid voor elkaar "Face to Face " te ontmoeten!
groet.
Yuen Tai

Kan er mischien ook een poll komen om het op een vrijdag te houden?

Is voor mij persoonlijk erg handig met mijn week OV, maar als er natuurlijk meer mensen een weekend OV hebben of alleen in het weekend kunnen gaat dat voor.

De meest mensen hebben denk ik een baan (en geen OV) of school Kiddie. Dus ik denk dat vrijdag (of elke andere doordeweekse dag) niet handig is.

Henrik Schreef:

De meest mensen hebben denk ik een baan (en geen
OV) of school Kiddie. Dus ik denk dat vrijdag (of
elke andere doordeweekse dag) niet handig is.

Oke , begrijp ik:)
Kon het proberen nietwaar;)

In principe heb ik wel zin om langs te komen, ben dan toch redelijkdicht id buurt al. Zeist.

Heb al eens een DZVL meeting meegemaakt maarhet lijtk me zeker leuk om ook eens de horlogepagina mensen te zien. Als bekend is hoelaat en loctaie enzo wil ik me ook wel opgeven.